Geweldige reacties

Hoi Meiden,

Allereerst wil ik Lis, Mickey, Moi Ang, Inge, Di en Suus bedanken voor de leuke reacties op mijn nieuwtje!!!

Ik laat het dinsdag zeker weten als ik mijn echo gehad heb. En blijf ik elkedag meelezen en af en toe reageren om jullie bij te staan.

Ik heb het hier zo naar mijn zin gehad met alle steun van zulke lieve meiden. Het voelt ook een beetje raar dat ik nu verhuis van forum maar ik zal jullie steun nooit meer vergeten!!

Ik zal het virus zeker verspreiden hier zodat jullie mij snel kunnen volgen. Ook bewaar ik een beetje voor Mickey voor over 3 maandjes hahaha.

Nou Inge, van onze lijnplan komt niets meer, dat mag ik niet meer. Mijn vriend let nu al of ik wel alleen gezonde dingen eet echt grappig dat hij zo meeleeft.

Pluk, ik hoop dat je je nu wat beter voelt en geniet van je vakantie!!!

Nogmaals bedankt meiden!!!

Veel liefs Claudy

Geen dank hoor Claudy, vindt het echt super te gek voor jou en je mannetje!!

Dank je dat je het virus ook nog over drie maanden wil doorsturen!! Wat geweldig he, dat er zoveel meiden achter elkaar zwanger worden, dat hebben we hier zo nodig, al die positieve verhalen houdt ons allemaal op de been. Zelf ben ik er helemaal niet meebezig, omdat mijn man erg veel last heeft van zijn rug, en wij dus niet aan de klus kunnen hahaha, eerst manlief beter worden, en dan zal het ook echt wel een keer gaan lukken.

Geniet jij maar lekker samen met je mannetje van dit goede nieuws, en we horen het wel van je dinsdag hoe de echo is!!!

Liefs, Mick

Hee Claudy,

Any time grl. daar zijn we hier voor!!
We zullen je wel missen hoor, wel 'n raar idee dat je hier straks niet mee meeschrijft...maar voor jou/jullie supernieuws natuurlijk!!
Laat je even weten hoe de echo was?
Geniet maar lekker van het blije gevoel en val niet van die rose wolk af he. Dank voor het virus, dat het ons allemaal ook maar heeeeel gauw mag besmetten (kan niet wachten!).

lfs. Suus

Hoi Inge,

Ik ben bijgekomen ja (een beetje). Maar ik was vandaag een beetje down omdat ik nu bruine afscheiding(sorry) verlies. Dus ben ik bang voor weer een mk. Ik wacht nog ff af want ik heb mijn kwaaltjes nog, maar woensdag lijkt nu wel ver weg hoor. Werd er een beetje gek van. Ik blijf wel positief!!! Je hoort het meteen.

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan