geweldige schoonmoeder

A

Anoniem

Guest
Vandaag zat ik er weer helemaal doorheen. Er moest zo ontzettend veel gebeuren. Het huis en de tuin waren een grote puinhoop en zondag hebben we de hele keet vol visite omdat Henk dan jarig is. Nu wist ik gewoon niet waar ik moest beginnen en met Maaike erbij kun je gewoon niet veel doen. Ze is de hele dag aan het ontdekken dat vind ik geweldig maar wel erg vermoeiend. Henk heeft vanochtend vroeg zijn moeder gebeld en die is vrijwel meteen gekomen. We hebben met zijn drien heel veel werk verzet en nu is beneden het hele huis opgeruimd en voor het grootste gedeelte schoon gemaakt. Mijn schoonmoeder heeft ruim een uur staan strijken dus alle kleding zit weer in de kasten en Henk is heel druk geweest in de tuin en ook die is voor het grootste gedeelte opgeruimd.

Nu komt mijn schoonmoeder donderdag nog een keer om de tuin onkruid vrij te maken en nog wat planten te verplaatsen. Ik ben echt helemaal kapot en heel moe maar het is zo geweldig om zo gesteund te worden. Mijn schoonmoeder is een schat en vind het echt heel  leuk en zo ontzettend moedig dat ik voor een tweede kindje wil gaan. Ze vind het voor ons zo naar dat het niet gewoon gaat en dat ik zoveel last heb van bijwerkingen dit keer.

Het is echt een heel verhaal geworden maar ik vond echt dat ik dit even moest vertellen. Ik heb dus echt een man en een schoonmoeder (ook mijn schoonvader hoor) uit duizenden. Mijn ouders doen ook veel voor ons maar die zijn net nu een weekje op vakantie en die balen dat ze niet kunnen helpen. Als ik het had gewild waren ze thuis gebleven maar dat is ook niet de bedoeling.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Wat ontzettend fijn dat je zo'n geweldige mensen om je heen hebt die je willen helpen. Soms is dat precies wat je nodig hebt. En als je het dan met zijn allen aanpakt dan blijkt het vaak eigenlijk zo gebeurd te zijn. Koester dat soort mensen, je hebt ze gewoon nodig. Hou je sterk meid en vraag op tijd om hulp, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.

groetjes Linda

Hoi Inge,

Fijn hoor dat je zulke fijne schoonouders hebt. Ik heb ook schatten van schoonouders en ook ik heb daar super mee geboft. Zij wonen in hetzelfde dorp als ons en dat is echt fijn want mijn ouders worden 2 uur bij ons vandaan.
Helaas laat de gezondheid van mijn schoonouders hen wel eens in de steek waardoor ze wel wat beperkt worden in hun doen en laten. Maar waar ze kunnen staan ze altijd klaar voor ons. Zo was laatst de voorband van mijn buggy lek. Mijn schoonvader heeft hem weten te maken en is zelfs naar de fietsenmaker gefietst om een speciaal ventieltje te halen. Is dat niet lief?
En zo zijn er wel duizend dingen die ze voor ons doen. Echt zooooooo fijn.
Geniet er maar van!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

hoi Inge,
super hoor dat je zulke mensen om je heen hebt! Geniet er van en maak er zeker ook gebruik van. Zo kun je zelf de broodnodige rust nemen, het is al zwaar genoeg voor je.
Lekker genieten van je "vangnet".

Tamar

Hoi hoi,

Wat fijn dat je zulke schoonouders hebt! Je hoort vaak zat andere verhalen... Ik moet zeggen dat ik het ook erg getroffen heb. Mijn eigen familie woont ver weg en mijn schoonfamilie woont in hetzelfde dorp, dus dan is het wel fijn dat je goed met ze overweg kan.

groetjes mirjam

Terug
Bovenaan