A
Anoniem
Guest
Vandaag zat ik er weer helemaal doorheen. Er moest zo ontzettend veel gebeuren. Het huis en de tuin waren een grote puinhoop en zondag hebben we de hele keet vol visite omdat Henk dan jarig is. Nu wist ik gewoon niet waar ik moest beginnen en met Maaike erbij kun je gewoon niet veel doen. Ze is de hele dag aan het ontdekken dat vind ik geweldig maar wel erg vermoeiend. Henk heeft vanochtend vroeg zijn moeder gebeld en die is vrijwel meteen gekomen. We hebben met zijn drien heel veel werk verzet en nu is beneden het hele huis opgeruimd en voor het grootste gedeelte schoon gemaakt. Mijn schoonmoeder heeft ruim een uur staan strijken dus alle kleding zit weer in de kasten en Henk is heel druk geweest in de tuin en ook die is voor het grootste gedeelte opgeruimd.
Nu komt mijn schoonmoeder donderdag nog een keer om de tuin onkruid vrij te maken en nog wat planten te verplaatsen. Ik ben echt helemaal kapot en heel moe maar het is zo geweldig om zo gesteund te worden. Mijn schoonmoeder is een schat en vind het echt heel leuk en zo ontzettend moedig dat ik voor een tweede kindje wil gaan. Ze vind het voor ons zo naar dat het niet gewoon gaat en dat ik zoveel last heb van bijwerkingen dit keer.
Het is echt een heel verhaal geworden maar ik vond echt dat ik dit even moest vertellen. Ik heb dus echt een man en een schoonmoeder (ook mijn schoonvader hoor) uit duizenden. Mijn ouders doen ook veel voor ons maar die zijn net nu een weekje op vakantie en die balen dat ze niet kunnen helpen. Als ik het had gewild waren ze thuis gebleven maar dat is ook niet de bedoeling.
Groetjes
Inge
Nu komt mijn schoonmoeder donderdag nog een keer om de tuin onkruid vrij te maken en nog wat planten te verplaatsen. Ik ben echt helemaal kapot en heel moe maar het is zo geweldig om zo gesteund te worden. Mijn schoonmoeder is een schat en vind het echt heel leuk en zo ontzettend moedig dat ik voor een tweede kindje wil gaan. Ze vind het voor ons zo naar dat het niet gewoon gaat en dat ik zoveel last heb van bijwerkingen dit keer.
Het is echt een heel verhaal geworden maar ik vond echt dat ik dit even moest vertellen. Ik heb dus echt een man en een schoonmoeder (ook mijn schoonvader hoor) uit duizenden. Mijn ouders doen ook veel voor ons maar die zijn net nu een weekje op vakantie en die balen dat ze niet kunnen helpen. Als ik het had gewild waren ze thuis gebleven maar dat is ook niet de bedoeling.
Groetjes
Inge