gewenningsfase Pacco doek

Hoi,
wij zijn gisteren begonnen met Isis (8 weken) in te bakeren in een Pacco doek. Ging heel goed, weinig protest van haar en ze sliep overdag en s avonds van flesje naar flesje (slaap inhalen!!!!!!) Vannacht was ze heel onrustig, jengelen, huilen, pruttelen dan weer even stil enz. enz. Ik ben een paar keer gaan troosten maar heb haar er niet uitgehaald of ontbakert. Vanmorgen had ze wel erge honger (gisteren iets minder gedronken) en ze was klaarwakker en allert, heel mooi om te zien. Hoe hebben jullie de gewenningsfase beleeft? Vannacht was ik onzeker: wat te doen, laten liggen, eruithalen, flesje geven, wist het even niet meer.............ben benieuwd naar jullie reacties
x Esther

Hoi Esther. Ik kan nog geen advies geven ik heb de Pacco-doek net voor de eerste keer aangedaan,hij ligt nu in de box zodat ik hem even in de gaten kan houden maar ik vind het best spannend. Hij lijkt het nu prima te vinden,even gehuild toen ie aanmoest (tja even klungelen de eerste keer) ik ben benieuwd wat hij vannacht gaat doen,ik hou je op de hoogte!   Groetjes Mikkie.

Hoi Dames,

Even een vraagje. Waar hebben jullie die doeken besteld? En welke moet ik dan nemen, je hebt geloof ik 3 verschillende maten. Onze kleine is nu 5 bijna 6 weken en ongeveer 4,5 kilo.

Ik hoop dat jullie het weten

Dag meiden!
wij zijn Isis 3 dagen geleden gaan inbakeren en zeer enthousiast! Ze slaapt sneller in en door, huilt veel minder en is tijdens de flesjes ook echt wakker! De Pacco doek is erg handig in gebruik, zeer de moeite waard, en dit is nog maar de gewenningsfase ( duurt 1 a 2 weken) Vanmorgen opende ze haar ogen met een big smile! Ik raad aan om even op de Pacco inbakerdoeken site te kijken, is een fijne site, daar kun je een doek ook bestellen, binnen 2 dagen thuis.
 Isis weegt 4200gr. en is 54 cm lang, wij gebruiken de PaccoComodo.
Het inbakeren doen we wel in combinatie met rust en regelmaat, met als richtlijn het boek van Ria Blom "Regelmaat en  inbakeren" Op die site (van Pacco)  kun je ook een samenvattend boekje van Ria Blom bestellen. Natuurlijk is je eigen intuitie en wat Isis zelf aangeeft ook heel belangrijk! Nou dames, succes, en ik hoor graag jullie bevindingen!
x Esther
ps wat een rust, ik moet er bijna aan wennen, vannacht heeft Isis voor het eerst echt doorgeslapen! (22.45 laatste flesje tot 6.20)

Hoi. Mij is het ook goed bevallen vannacht! Hij is wel 1 keer gekomen om 4:00 uur voor zijn flesje maar tot die tijd heerlijk rustig geslapen,daarna ook weer tot 8:00 uur.
Normaal is het daarna feest maar nu ging hij na zijn flesje weer rustig slapen tot 10:30 uur. Hij oogde lekker uitgerust vanochtend!

Ik heb de Pacco piccolo. Teun is 3540 gram en 52 cm. Je kunt hem bestellen bij www.pacco.nl
Succes! Ik vind het het proberen waard!
Groetjes Mikkie.

Hoi, ons dochtertje is nu 12 weken en ligt alleen overdag nog in de pacco picollo. Met drie weken hadden we haar ingebakerd. 's nachts haalden we haar met voeden niet uit de doek. Dat werd ook aangeraden door Ria Blom. Omdat dat weer extra prikkels zijn om erg wakker te worden. Je haalt zo'n baby eruit, omdat je haar wilt verschonen, maar als je kind de hele nacht zou doorslapen, zou je haar ook niet wakker maken voor een schone luier toch? En ik rook het wel als ze gepoept had, dat is natuurlijk wat anders, maar je kunt ze dan ook sneller weer wegleggen na de fles. Maar overdag haalde ik haar er altijd uit. Als ze huilde haalde ik haar op uit haar bedje en voedde haar meteen. Dan even knuffelen/alleen in de box spelen en weer inbakeren op dezelfde plek, nl. haar bedje en weer weggaan. Werkte goed. Alleen nu weten we dat ze 's middags gewoon veel wakker is en zitten we met alle flessen om de 4 uur, alleen die van 7 uur 's avonds redt ze niet, dat wordt 6 uur. Best lastig he? Wat je nu moet doen...hadden wij ook. Maar gewoon je gevoel volgen en dat is vaak het beste. En..doorzetten!
Succes! Groetjes Martine

Terug
Bovenaan