Gewicht 30 weken

<p>Met 30+1 een groeiecho gehad, het gewicht is toen geschat op 1632, boven het gemiddelde dus. En bij het meten van de beentjes kwam eruit 33 weken.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? </p>

Ik had met 30.2 dat ze een gewicht had van 1674 en ze heeft hele lange benen. Volgens de verloskundige en echoscopiste is dat helemaal prima en komt ze nu nog zo'n 2 kilo aan tot de 40 weken. Dan komt ze dus rond de 8 pond
Zolang het buikje niet te groot is en je vruchtwater voldoende kan het allemaal geen kwaad zeiden ze. Het wordt gewoon een lange baby ?
Wij noemen haar al voor de grap een model

mijn dochtertje woog met 30+4; 1675, lang benen en verder volledig op de curve. Ze zei ook dat ik rekening moest met het feit dat ik bijna 31 weken was en dat elke baby op zijn/haar eigen manier groeit vanaf een aantal weken! Dat ze niet per definitie per week even veel aankomen. 
Niks om je zorgen om te maken, geniet van de laatste loodjes! Doe ik ook :D 

Niks om je druk te maken, onze is 1800 gr geschat met 30+2. Ook lange benen. Ze is groot maar zou geen reuzebaby worden alleen een grote baby ?

Zn echo zegt vaak niks hoor
Ik werd medisch omdat  ze dachten  dat mn zoontje  te klein was. De buikomvang liep steeds iets verder achter  en zn beentjes ook. Werd misschien zelfs ingeleid  omdat hij het misschien  buiten de buik beter zou doen.  Toen ze dat zeide heb ik besloten het af te wachten  omdat ik al 2 cm ontsluiting toen had met 38 weken. En 2 dagen later begon het  zelf 

Paniek om niks want hij kwam er met een nette 3200 gram uit

Dus dat voorlopen of achterlopen  wil echt niks zeggen en ze zitten er vaker  langs als goed.

Terug
Bovenaan