gewicht aangekomen

Ja, dat heb ik ook. Ik ben 1 kilo lichter. Maar mijn buik groeit wel dus dat zit wel goed! Er zal binnenkort wel een groeispeurtje aankomen aangezien de kerst weer voor de deur staat met al dat lekkere eten om natuurlijk de oliebollen niet te vergeten!!

ik ben nu 18 wk zwanger en ben in het begin 1 kilo aangekomen en vorige week bij de controle was ik weer 1 kilo afgevallen maar mijn buik groeit ook goed dus maak me er niet zo druk om ik eet verder heel normaal . En dan hoeven die kilo`s er straks tenminste ook niet af toch .
gr evelien

Ik ben nu 2 kilo aangekomen, ben nu 19 weken en 4 dagen.
M'n (zwangerschaps)kleding gaat wel lossen zitten om m'n benen en heupen, dus baby groeit en ik slank af. Ook dat schijnt normaal te zijn, de baby neemt wat ie nodig heeft.

Hoi ik ben nu 17 weken en ben 2 kilo aangekomen. Is gelukkig niet zo heel veel maar ik wil ook niet teveel aankomen. Moet er straks ook weer af. Mijn buik groeit goed. In het begin was ik meer aangekomen maar dat kwam door een slecht stoelgang en dus gassen. Dat is door een ander eetpatroon gelukkig over.

ben 16 weken en 4 kilo afgevallen. Bij de eerste viel ik er eerst 6 af en begon pas met 32 weken te groeien. Na de bevalling 5 kilo lichter dan mijn normale gewicht. Mag van mij weer hoor. hahahah. Kleine was keurig 3305 gram. Precies gemiddeld.

Terug
Bovenaan