Gewicht en eten

Hoeveel wegen jullie kindjes en hoe vaak drinken ze nog?
Onze Willem is nu 8 weken en weegt 6200 gram. Hij komt nog 7 keer per dag voor een voeding. Ik vind dat best vaak! Hij komt overdag om de 3 uur en 's avonds/'s nachts soms 4 uur er tussen. Heeft hij gewoon nog veel eten nodig of zou het ook een beetje gewenning zijn??

Ik zit nu op 5 a 6 voedingen. Afhankelijk of ze de nacht doorslaapt of niet.
Mijn dochter weegt 4,3 kilo en is bijna 10 weken.Zij krijgt 4 x de borst en 1 x een flesvoeding.

Ik zit nu op de 5 voedingen van 180+6 en dat gaat prima. hij drinkt alles op en savonds om 22.30 de laatste fles en slaapt dan bijna gelijk. Om half 5 in de ochtend krijgt hij weer een fles. Onze zoon is van 5 okt en weegt nu 4700 gram

Lotte is wat jonger, morgen 6 weken. Zij drinkt 7x 100, maar ik wil wat ophogen, ze is 5 kilo nu. Wil naar 6 flessen, s nachts en overdag lukt het wel om 4 uren tussen de fles te laten, maar s avonds wil ze vaak drinken, waardoor we toch op 7 komen..

@ Prulleke. Geef je borstvoeding of krijgt hij flesvoeding?
Mijn zoon (19 okt), 7 1/2 week krijgt ook nog 7 voedingen per dag, borstvoeding. HIj weegt nu 5800-6000 gram. Zelf vindt ik dit ook aardig veel. In de tusenliggende tijd tussen de voedingen kan je bijna niets doen. Ben nu 1 voeding aan het vervangen door flesvoeding. Overdag komt meneer om de 3 uur en 's nacht maakt hij iets langere rukken.

demy krijgt 6 flessen van 120 a 130 cc per dag.
ze slaapt 's nachts door dus komt ze overdag om de 3uur. soms wat langer er tussen.
ze woog met 4weken oud 4830gr. dus ze zal nu iets zwaarder zijn. ze is nu 5wk en 3dg.

Terug
Bovenaan