gewicht en lengte van babies 8 maand

hallo mammas,   mijn zoontje is nu 8 maanden jong en is al 72cm lang en weegt bijnah 9 kilo!   Is hij nu te zwaar voor zijn leeftijd?Hij zieht er niet echt te dik uit...Hoe zwaar zijn jullie babies?Ben beniewd naar jullie antwoord.Groetjes,rozewolk
 
Hoi Rozewolk,

Ik zou me niet te druk maken om het gewicht en de lengte van je zoontje. Ik heb het even opgezocht en mijn dochter was met 8,5 maanden 10,1 kg en 70 cm. Bij haar geboorte was zij 3755 gram. ( niet gemeten bij geboorte.)
De ene baby is nou eenmaal zwaarder dan de ander. Tegen de tijd dat ze gaan kruipen en lopen verbruiken zo veel energie dat ze weer wat minder snel aankomen.
Groetjes.
 
hoi

ik heb een 2ling van 7,5 mnd en die wogen al met 6 maanden al 8,4 en 8,9 kilo en ze aren 67 en 68 cm.
ik moet 12 november weer naar het c.b. en waarschijnlijk zijn ze dan nog zwaarder en ik doe niets extra met het eten ze groeien gewoon  goed maar het heeft ook zijn voordeel ze zijn niet zo snel ziek en als ze ziek zijn hebben ze een flinke recerve.
maar elke keer begint wel het c.b. te zeuren terwijl ik er niks aan kan doen ik volg gewoon hun advies op maar ja hun doen de deur dicht om 5 uur en hebben nergens geen last meer van maar ik zit thuis met een 2ling en ik probeer gewoon het beste voor hun te doen

groetjes kristel
 
Hallo medemamma's,

Onze zoon van 7 maanden en 3 weken weegt nu 9645 gram en is 75 cm groot.
Hij hoort dan ook bij de 25% grotere kindjes bij de gemiddelde lijn.

Zo zie je maar weer dat ieder kindje anders is. Het ligt er ook aan hoe groot je als ouders bent.

x Ilona, mv bram (14-03-'05)
 
Terug
Bovenaan