gewicht en lengte van kindjes van +- 3 maanden

Hallo allemaal,

ik ben erg nieuwschierig naar de lengte en het gewicht van jullie kindjes bij +- 3 maanden. Mijn dochtertje emma- louise is 11 weken en erg lang( word volgende week exact gemeten)  ze weegt nu 5,2 kilo.

groetjes
mama van emma-louise
 
Hoi,

mijn dochtertje Emma (zonder Louise) was met 2,5 maand 4725 gram en 57,5 cm. Niet zo heel erg groot en zwaar dus.
Ze is nu bijna een jaar, toen ze elf maand was, was ze 7810 gram en 71,5 cm. Ze gaat keurig met haar curve mee. En dat is het belangrijkste.

Veel plezier met de kleine meid!

Groetjes Ingrid
 
quote: chantal p schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2005 23:08:04'));

Hallo allemaal,

ik ben erg nieuwschierig naar de lengte en het gewicht van jullie kindjes bij +- 3 maanden. Mijn dochtertje emma- louise is 11 weken en erg lang( word volgende week exact gemeten)  ze weegt nu 5,2 kilo.

groetjes
mama van emma-louise



mijn dochter was met 3 maanden 5745 gram en was 59 cm lang nu is ze bijna 6 maanden volgende week donderdag en vrijdags meteen weeer naar het cb dus dan weten we hoeveel ze nu weegt groetjes
 
mijn dochter was bij 3 mnd 6,1 kg en 61 cm. ze is dus lang en zwaar maar precies in de goede groeicorver
ze is nu 9,5 mnd morgen naar het cb ben benieuwd hoe zwaar ze is want krijg veel reacties dat ze best zwaar is dus we wachten af
 
Hai,

Ik heb 't even opgezocht; mijn dochtertje was bij 13 weken 6660 gram en 64,5 cm.
Bij de geboorte was ze 3930 en 52 cm.
Ze is nu inmiddels 16 maanden en ongeveer 13 kilo en 85 cm.
 
Hoi Allemaal,

Jeetje het lijkt net of die van jullie zo licht zijn. Mijn zoon was met de geboorte 3580 gram en 51 cm en met 4 weken 57 cm en 5240 gram (nu is hij 6 wken). Wel gewoon binnen de groeicurve. Nu moet ik wel zeggen dat mijn man 2.05 mtr is en ik 1.80 dus hij zal zeker niet klein worden, maar toch....
wel grappig om te zien al die verschillen. Nu geef ik wel borstvoeding, daar schijnt nogal vaak een verschil tussen te zitten


groetjes lilian
 
Terug
Bovenaan