gewicht en lengte

Ben erg benieuwd hoe zwaar en groot jullie kindjes zijn. Onze zoon is bijna 14 weken en was gister 7280 gram en 63 cm, dat is inderdaad niet klein. Maar hij krijgt 3 keer 150 en 2 keer 180 aan voeding en dit eet hij niet allemaal op. Denk dat hij gemiddeld tussen de 750 - 800 cc per dag eet.
 
Mijn dochter is bijna 14 weken en weegt nu 5100 gram en is 57cm. Dit is natuurlijk wel een meisje dus dat scheelt, qua voeding krijgt ze hetzelfde als jou zoon. Een vriendin van mij haar zoon is nu 61cm en weegt 6600gr en hij is ook 14 weken. Groetjes Judith
 
Hoi,

Onze zoon was met 4 maand bijna 7 kilo en 65 cm.
Hij was bij de geboorte 4545, dus zwaar en nu schijnt die gemiddeld te zijn.

zou me er voorlopig nog niet al te druk om maken hoor! Kindjes moeten het eerste jaar heel erg hun eigen lijn vinden. Die van ons groeit de ene keer ruim een kilo en de volgende keer nog geen 500 gram in 4 weken tijd....
Nu die sinds kort groente en fruit krijgt is die in 3 weken tijd 600 gram gegroeid!

Volgens mij krijgt die ook niet teveel eten hoor, een kindje van zijn leeftijd en gewicht zou meer mogen hebben als je de verpakkingen bekijkt, maar als die dat niet op kan, dan kan die dat niet op!

Geniet van je 'kleine' vent!
 
Mijn meisje is inmiddels al weer 9 maanden. En nog maar iets groter dan jouw zoontje. Ze is 64,5 cm en weegt 7450 gram. Ze krijgt gemiddels 5 keer bv op en dag en wiegert al het andere lekkers wat haar aangeboden wordt.
 
Terug
Bovenaan