Gewicht en omtrek

Hallo dames,

Ik ben even benieuwd hoe het er bij jullie voor staat. Ik hou vanaf t begin wekelijks me gewicht bij en ben van 61 kg nu op 69. (ben nu 25,5 week zwanger).
Buikomvang heb ik nooit echt bijgehouden, had een prima platte buik en nu een flinke bolle ;-).
Net maar eens gemeten en kwam op 95 cm.

Ben eigenlijk alleen bij mijn buik echt aangekomen en verder niet, maar hoor en lees wel vaak dat mensen bij week 25 nog maar enkele kilo's zijn aangekomen en dan schrik ik toch wel van mijn 9 kilo!

Moet er ook echt aan wennen in ene zo een buik. Kleine dingen zijn in ene lastiger, zoals... Sokken aan doen of opstaan haha... Ook kan ik niet meer zo dichtbij de wasbak, strijkplank, bureau enz staan of zitten.

Groetjes

Ik ben nu 27+3 en ik ben nu 5,3 kilo aangekomen.
Mijn buikomvang zit op 106 cm en was 90 cm ongeveer voordat ik zwanger was...

Bij mij zit het ook vooral bij mijn buik..hij gaat echt naar voren heb wel een smalle baarmoeder zegt de vk..
Ben benieuwd wat de buik en de rest nu nog gaat doen..

Sokken aan doen wordt inderdaad ook lastig en met eten zat de hond altijd achter me,maar dat gaat nu niet meer..

Ik ben 24+3 en denk 3.5 kilo aangekomen....mijn buikomvang geen idee zal eens meten, maar mijn buik is nog steeds mini klein! Dus morgen maar eens aan de vk vragen!

hoi geen idee wat mn buikomvang is haha heb wel een flinke buik,omdat de kleine zo snel groeit nu ook wat meer last met ademhaling afentoe,verder ongeveer 7kilo nu aangekomen ,maar mn eigen voeten zie ik niet meer als ik onder de douche sta hihihi

Ik heb ook geen idee wat mijn buikomvang is, zeg maar gewoon groot, was van mezelf al niet mini ;-)
Ben nu 27+2 en ben in totaal nu 2 kilo aangekomen.
De buik begint nu inderdaad in de weg te zitten, maar dat is tot nu toe het enige lichamelijke ongemak. Wel ben ik wat sneller moe, dat merk ik aan het feit dat ik 's avonds vroeger in slaap val dan normaal. Is ook wel eens lekker!

Ik ben nu 27 weken en 3 dagen en ben in totaal 6 kilo aangekomen. Me buik is nu 104 cm weet niet meer wat hij was voor ik zwanger was, maar hij is flink gegroeid. Het bukken wordt inderdaad al moeilijker en als het lukt dan krijg ik verschrikkelijke maagzuur dus probeer maar niet te bukken :)

Ik ben nu 26+4 en ben in taal 1 kilo aangekomen. Mijn buikomtrek is 87 cm, volgens mij was dat voor de zwangerschap ergens in de 60.
Heb nog geen problemen met bukken, dus sokken aandoen is geen probleem.

Ik ben nu 28,5 week zwanger, en ben 2,5 kilo aangekomen, maar ben aa het begin van mijn zwangerschap 4 kilo afgevallen. Heb ook maar een bescheiden buikje als ik kijk naar anderen die in september zijn uitgerekend..

Terug
Bovenaan