gewicht enz

Hoi

Er is al een topic geopend over de kledingmaat,maar ik ben toch nog nieuwsgierig.
Joyce is afgelopen week naar het consultatiebureau geweest en nu was mijn vraag hoe het bij jullie ging met de controle van onze 2-jarige.

Joyce was 87 cm en 12 kilo.
En alles was goed,maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik verantwoorde antwoorden geef op hun vragen.Met ons derde kindje heb ik geen zin in al die op- en aanmerkingen.
De laatste 4 tandjes zijn afgelopen week doorgekomen en nu moet ze nog 4 kiezen.En dat terwijl wij dachten dat ze op haar eerste verjaardag een gebitje nodig zou hebben.

Ik ben benieuwd hoe het bij jullie was!

Groetjes Jessica

Hoi,

mijn zoontje word 16 augustus pas 2 jaar maar is met 21 maanden bij de 21 maanden controle geweest(nu is hij 21,5 maand oud)

hij woog 17,6 kilo bij 96 cm lang.
Nu weegt hij ondertussen alweer 17,8 kilo.

Hij is ook al bij een dieetiste geweest omdat ze hem bij de cb veelste zwaar vonden,maar de dieetiste zei dat hij met de lengte van 96 cm 16 kilo mocht wegen,ze zei die 1,5 kilo die hij te zwaar is zie je niet,zolang hij gezond eet en niet snoept is het prima,ze vond het dus niet nodig om terug te komen,omdat alles goed in proportie is ij hem.

Hij is gewoon erg lang en fors gebouwd.

Hij draagt kledingmaat boven maat 104/110/116 het ligt eraan hoe het valt.

en onder draagt hij maatje 104,en valt het smal is het maat 110.

En schoenmaat 26/27.

Maar ik ben het gewend zijn grote broer was op deze leeftijd al 1 meter,dus had een maat groter als hij hihi.

Jouw meisje is mooi in proportie hoor.

Hoi!

wij hebben de 2 jaar controle net gehad. Ik vond het niet veel voorstellen. Ze stelde wat vragen en hij werd gewogen en gemeten.
Tijn is nu 86 cm en weegt 12 kilo.
Iets onder het gemiddelde.

Terug
Bovenaan