Gewicht/kilo's

Hee meiden,

Hoe staat het met jullie gewicht en de aangekomen en weer afgevallen kilo's??

Ik ben van mijn zwangerschap meer als 30!!! kilo aangekomen en ik ben wel al ruim 16 kilo kwijt maar ik moet er dus nog wel een aantal en ik ben zo bang dat dat niet gaat lukken.

Ik was weer begonnen met een 'hard-core' dieet maar ik vergat gewoon te eten (zo druk met de twins) Ik ben nu sinds een week weer aan het werk maar krijg allerlei (nare) opmerkingen van klanten (werk daar al 16 jaar en blijkbaar vinden vaste klanten dat ze alles kunnen zeggen) zoals: "goh, je bent nog wel dik hè, zo slank als dat je was, zal je wel nooit meer worden".

Tuurlijk, ik was zwanger van een tweeling en ik weet heus wel dat je 9 maanden moet ontzwangeren maar het doet me toch pijn als mensen dat zeggen of denken dat ik nogsteeds zwanger ben. Ik ben verder niet dik maar heb wel nog een buik. Tsja.....

Ik ga in April weer beginnen met een dieet, wat mij altijd goed is bevallen en langzaam aan maar weer een beetje sporten/buikspier oefeningen doen. Hopelijk helpt dat want mijn vel (op mijn buik) is behoorlijk uitgelubberd :'(

Liefs Lynn.
 
ik ben ook niet echt aan het afvallen zou toevallig 1 maart starten met dieet kellogs goede ervaring mee ! Weeg 81 nu en wil naar de 73 kg dus mag aardig wat vanaf . Ook hier een buikje ppfff vindt het zo lelijk hopelijk kom ik hier vanaf !
 
Belachelijk dat mensen iets over je gewicht menen te mogen zeggen na je zwangerschap...en zeker na een tweeling!
Ik ben bij alle drie de zwangerschappen ruim 20 kg aangekomen. Bij de eerste 2 was het er binnnen enkele weken ook weer vanaf (vanzelf). Ik heb het idee dat het nu wat langer duurt voordat het allemaal weer strak is. Vooral 's avonds is mijn buik wat uitgezakt.....Maar het zal wel weer goed komen denk ik! Dieeten daar doe ik eigenlijk nooit aan....
Maar hebben jullie op het moment ook zo'n last van haar uitval??? Ik heb het idee dat ik in de zwangerschap veel dikker haar heb gekregen en dat dat nu allemaal weer uit gaat vallen....
 
lekker belachelijk dat ze er wat van zeggen zeg! grr! hier moet er nog 2 kg af voor ik weer op 73 zit, maar wil eigenlijk nog verder zakken :p alleen komt het er niet zo van! in de dieetwereld ben ik niet zo thuis, wat werkt er blijvend?? hebben jullie ervaring? en ben ook niet zo'n fanatiek sporter helaas.

@karlijnk hier valt mn haar ook mega uit :(!!!! was er zo trots op!! al die 9 maanden heb ik mn haarborstel niet uit hoeven pluizen maar nu na elke kambeurt zo ongeveer...
 
Vervelend wanneer mensen zich iets te vrij gaan voelen en dat soort opmerkingen gaan maken! Maar het gaat je vast lukken Lynn, je bent zo'n doorzetter!

Ik had al aardig overgewicht voor mijn zwangerschap doordat ik lange tijd minder mobiel ben geweest en beperkt ben met sporten door meerdere heupoperaties. Tijdens mijn zwangerschap ben ik 8 kilo aangekomen, nu weeg ik 13 kilo mínder dan vóór mijn zwangerschap. Alleen maar goed! Ik hoop ook dat het nog wel even zo doorgaat maar ik denk dat dat i.c.m. de borstvoeding wel goed komt.

Hier ook behoorlijk last van haaruitval! Jammer, want ik had eindelijk zo'n mooie volle bos!
 
Omdat je zwanger bent geweest vinden mensen dat ze opeens alles over je gewicht kunnen zeggen net als dat je zwanger bent iedereen opeens denkt aan je buik te kunnen zitten grrrrr. Laat ze maar lekker praten hoor...het gaat je vast lukken om de kilootjes er af te krijgen. Zet hem op he je kan het! je bent een echt doorzetter.
Ik heb misschien ook wel makkelijk praten ik woog 58kg en ben 12 kg aangekomen, de dag na de geboorte was er 5kg af en in de kraamweek nog eens 4 en die andere 3 zijn er vanzelf afgegaan. Met bv schijn je ook sneller af te vallen. Maar ondanks dat de kilo's eraf zijn is mijn buik nog niet zo strak als voorheen. Kben nu weer 4dagen aan het werk en ik sta er alleen voor dus ik heb helemaal geen tijd om te sporten...kmaak me er ook niet echt druk om eerlijk gezegd.
Hier geen last van haaruitval daar had ik juist in mijn zwangerschap last van.
 
Terug
Bovenaan