gewicht Phenno

Hallo Allemaal

Vandaag naar het cb geweest hij is in 5 weken 5 cm gegroeid en 1500 gram aangekomen. Zijn jullie baby's ook zoveel bijgekomen van de borst of fles voeding?? (ik geef de borst)

Gaat verder alles goed met jullie kanjes?? Hier gaat alles super!! Alleen als ik ergens optijd moet zijn kan dat nog problemen opleveren hihi er is altijd wel iets, poepluier, spugen honger enz.
Verder loopt hier alles weer op rolletjes.

Oja hebben jullie nog last van huilbuien?? ik helaas wel om de kleinste dingen huil ik!! Echt erg. Normaal ben ik best een harde hihi. Volgens het cb kan dat nog wel even duren (helaas).

Groetjes Ank

hey hey

ja ik herken dat wel.
ik ben een dinsdag op het cb geweest.
met 5 weken en hij was ook heel veel aangekomen 53 cm en woog 4575 toen hij geboren werd woog hij 3440 en was 48 cm lang.
tegen mij werd gezegd dat hij tehard was gegroeid wwhahahaha ik zeg ja dat kan je ook echt afremmen he pfff altijd wat daar in het begin was het niet goed omdat hij zo veel was af gevallen nu is het niet goed dat die teveel aan kom wat een gezeik zeg bah.
hij moest gewoon even zijn schaden in halen das alles ..

dat huilen herken ik ook wel dat hab ik ook
ik had er tijdens mijn zwangerschap haast geen lasxt van maar nu wel... ach beter der uit dan der in denk ik dan maar!!!
denk dat dat ook een beetje met de vermoeidheid temaken heeft het gaat van zelf wel weer over !!

en wat het telaatkomen betreft hahahaha ook herken baar moet me zelf aan leren weer dat ik eerder begin om op tijd tekomen maar idd der lijkt altijd wel iets tussen te komen als je eens een keer wil op schieten hahaha en vooral dingen niet vergeten dat wil ook nog wel eens gebeuren ik heb nu standaard de reis tas klaar staan voor als ik weg wel dan hoef ik die niet eerst in te pakken daar zit alles al in das wel heel handig!!

liefs Shirl.

hoi hoi,

mijn kleine meid was perfect gegroeid zeiden ze.. een halve kilo in 2 weken.. ze doet t wat dat betreft geweldig.. mn zoon was met 2 weken al een kilo zwaarder (die hebben we toen ook overgedaan op voeding voor hongerige babies..want die was echt onverzadigbaar)

en dat op tijd komen.. als ik de volgende dag weg moet zet ik de avond van te voren alles klaar.. de tas staat zowiezo ingepakt, maar voeding enz moet dr dan nog wel in.. dat scheelt al een stuk! en jah poepluiers.. dan moet degene met wie je een afspraak hebt maar even wachten.. haha

liefs

Ik ben heel benieuwd wat ze woensdag op cb zeggen, ons meisje is nu ruim 7 weken en 700 gram gegroeid, ze was wel na de geboorte ruim 15 procent afgevallen.

Op tijd komen gaat best goed, alleen moet er idd niets tussen komen...het ritme van de flesjes is iedere dag weer anders.

onze kleine man was na 5 weken een centimeter ongeveer gegroeid (hij was al 56 cm met de geboorte) En hij is een kilo aangekomen, hij zat mooi op een lijn en lengte en gewicht komen overeen.

De huilbuien komen bij mij ook nog regelmatig voor, die hormonen van ons zijn nog niet helemaal op orde denk...

En op tijd komen... ja dat lukt de ene keer wel en de andere keer niet, het is helaas niet anders...

Hoi

Onze kleine meid Amy is na 5 weekjes ook al 4,5 cm gegroeid en ongeveer 1300 gram aangekomen.

dus ze groeid super. Ik geef de fles.

Verder doet ze het wel goed hoor overdag flesjes om de 5 uur en s'nachts om de 6 uur.
dus echt heerlijk. Ze heeft jammer genoeg wel last van reflux en veel last van haar buikje. Dus gaan van de week voor het eerst naar de osteopaat hopelijk kan hij het een beetje verzachten allemaal,

En huilen, Ja dat kan ik ook heel makkelijk haha. Vooral als de kleine veel pijn heeft kan ik zo mee janken met haar. tis zo zielig.

liefs van ons

Sven was in 4 weken 1 kg gegroeid op de fles, hij woog 2 weken geleden 4010 kg... het is hier niet aan te slepen... hongerwolf!

Er wordt hier nog niet doorgeslapen. Hij komt 1 keer tussen 3 en 5.... en dan pas rond 8 uur weer (als ie geen poepluier heeft, want meneer wil nog wel eens om half 7 poepen en dan niet meer gaan slapen... )

Omdat ik alles al eens meegemaakt met Loïs heb ik al een betere routine en ben ik zo weg, ben nog nooit te laat gekomen.
Huilbuien heb ik bijna niet (af en toe kan ik janken als ik moe ben en ie 's avonds onrustig is en niet gaat slapen, maar dat zijn maar kleine tranen en geen hoosbuien), ook niet gehad... daar ben ik blij mee want ik ben een echte huilebalk. In de zwangerschap huilde ik elke week wel en na de geboorte van Loïs huilde ik de eerste 6 weken bijna dagelijks. Ik wijt dat toch aan de heftige verandering die een eerste veroorzaakt. Nu ben ik al zoveel meer gewend en kan ik er beter tegen. Ook had ik een vrij gemakkelijke bevalling die weinig energie heeft gekost en voelde ik me al snel weer lekker fit.

Ik geniet dus meer dan destijds met Loïs! En dat is echt heel fijn!

Terug
Bovenaan