gewicht

Hoi,

Maak je niet druk ik ben 23 weken zwanger en ben ook al 10 kilo aangekomen. Daar zit toch per zwangere veel verschil in. Er zit veel vocht bij dus dat raak is straks wel weer kwijt. Ik ben van mezelf ook niet echt hyperslank dus zal straks na de borstvoeding extra hard moeten werken. Maar dat heb ik er wel voor over.
 
Ik ben nu 31 weken en was vorige week in totaal zo'n 15 kg bijgekomen, ik heb ook veel last van vocht. Bij de gyn zeggen ze elke keer dat ik me er niet druk over moet maken, dus dat probeer ik ook niet.

groetjes, Jane
 
Hoi,

Ik ben nu bijna 20 weken en ik ben zo'n 4 kilo bijgekomen.
In de 19e en 20 e week ging het plotseling hard,dus misschien ben ik ook wel 11 kilo bijgekomen in de 24e week.
Maak je niet druk!!!!

groetjes van Patricia
 
Ik was bij ca. 20 weken 12 kilo oid aangekomen, maar nu (38 weken) 16 kilo.
Het gaat met stuipen, de 12 zaten er zo aan en de 16 ook, kwestie van een paar weken en dan lang weer niets. Was in begin ook veel vocht.
 
Ben 23 weken en ben 13 kilo aangekomen. Het is de 3e. Maar ben bij de andere 2 ook iedere keer 20 kilo aangekomen. Heb het gevoel er weinig tegen te kunnen doen. En het is er weer af gegaan...dus... Maar vind het nu ook niet zo leuk.
 
Terug
Bovenaan