gewicht

Ik ben inmiddels 31 weken zwanger en al bijna 15 kilo aangekomen. Helaas staat de weegschaal de laatste 2 weken vrijwel stil......  Terwijl ik dacht dat je de laatste weken juist het meeste aan zou moeten komen.

Ik eet wel minder dan in het begin van mijn zwangerschap (ik moest toen eten om mijn misselijkheid tegen te gaan). Maar daarintegen snoep ik wel veel meer dan voorheen.

Is er iemand die dit herkend?

Thanks!
 
Ik ben tot 24 weken helemaal NIETS aangekomen, tot 32 weken kwam ik
INEENS 12 kilo aan, en tot de bevalling stond het ineens weer stil?????? Dus dat je de laatste weken het meeste aankomt ging voor mij ook niet op hoor!!
Maar volgens mij is het bij iedereen weer anders hoor.....
 
Ik kwam in het begin heel geleidelijk wat aan. Tot 25 weken was ik zo'n 9 kilo zwaarder. En daarna stond het ineens stil. Tot ongeveer 32 weken en nu begin ik langzaam aan weer wat zwaarder te worden. Maar ik vond het wel gek dat je ineens niet meer aankomt. Mijn buik werd ondertussen wel steeds dikker en die kleine bewoog steeds goed, dus maakte ik me niet echt heel veel zorgen. Maar je denkt er toch wel aan.
groetjes
greet
 
Hoi,

Tot week 23 weken ben ik 10 kilo aangekomen. Nu staat de weegschaal al 5 weken op hetzelfde gewicht. Terwijl ik het idee heb dat mijn buik wel groeit

Groetjes Sanne
 
Is het misschien zo dat je juist in het begin veel kilo's aankomt, omdat dan ook het nodige vocht en vet wordt opgeslagen en veel nieuwe dingen worden aangemaakt?
Ik weet het niet hoor, het is maar een ideetje.

 
Ik ben inmiddels 32+2 weken en ik ben nog steeds niets aangekomen. Ik weeg momenteel 1,5 kilo lichter dan aan het begin van mijn zwangerschap. Ik was 6 kilo afgevallen en daarvan zijn er nu weer 4,5 kilo bijgekomen dus ik ben wel benieuwd waar ik straks op uit kom. Ik pas nu namelijk nog steeds in mijn eigen kleding en mijn broeken zitten nog steeds goed. Er is dus eigenlijk ook niemand die ziet dat ik al 7 maanden zwanger ben.  

Babette
 
He babette dat herken ik.
ik ben nu 35+1 en begin de afgelopen twee weken pas echt een duidelijke zwangere buik te krijgen maar pas ook nog steeds in mijn eigen kleding, alhoewel s'avonds de broeken toch wel wat strak gaan zitten.
Ik heb geen weegschaal en word bij de vk ook niet gewogen dus ik heb geen idee of ik aankom of afval maar ik merk wel dat ik qua omvang niet echt aankom.
aan de ene kant heerlijk omdat je dan niet straks alles eraf hoeft te sporten maar aan de andere kant is het niet zo leuk als mensen het niet zien terwijl je juist zo trots bent.
Als je dan afscheid neemt voor je verlof staan sommigen je aan te kijken met een blik van " jij zwanger waar dan?" maar aan het einde komt ie wel hoor die buik wacht maar af.
Groetjes Tina
 
Terug
Bovenaan