gewicht

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 9 weken zwanger en heb het gevoel dat ik al weet ik niet hoeveel ben aangekomen. De weegschaal geeft al 2 kilo meer aan dan normaal. En ik eet echt niet meer dan anders.

Heb de laatste dagen wel een fruittik maar dat kan toch geen kwaad. Vind ook dat ik al een buikje heb.

Ik hoop toch niet dat het zo doorgaat. Ben namelijk vrij klein maar 1.58m. Wie heeft er tips voor mij?

Groetjes suus

Hoi meid,
tsja, helaas kun je niet meer doen dan gewoon gezond eten en blijven bewegen. Enne... fruit is erg gezond.... dus da's alleen maar goed. Het aankomen heb je niet zo heel erg in de hand hoor. Eten voor 2 hoeft niet, maar als je dat niet doet, je gewoon eet en beweegt, dan doe je alles wat je kunt doen.
Groetjes V.
Inmiddels 6 dagen overtijd.

Je kunt er het beste niet te veel aan doen, gewoon gezond blijven leven... en afwisselend. Bewegen...

Het kan zijn dat je hormonen nu gewoon beetje in de war zijn, en het wil niet zeggen dat je nu elke 9 wkn 2 kg aankomt...

Ik ben nu 32 wkn, en 12 kg aangekomen, je ziet het niet, alleen de buik...
In het begin ben ik ook gelijk 3 kg aangekomen, daarna hele tijd stabiel geweest...
Maar merk nu, nu ik tegen het einde begin aan te lopen dat mijn buik groeit, dus mijn gewicht ook.

Ik woog altijd 68, ben 1.69... ben voor mijn zwangerschap 12 kg afgevallen... en nu zit het er fijn weer aan. Ik probeer me er niet druk om te maken, hoort erbij, ik eet niet anders dan normaal... gewoon gezond, alleen bewegen wil niet meer zo.
Straks als ons kindje er is, en ik weer een beetje op de been ben, wil ik wel weer flink gaan bewegen, wandelingen met de kinderwagen, e.d. Komt wel weer goeddd...

Liefss..

hallo,
ik herken je verhaal. In mijn vorige zwangerschap kwam ik 30 kilo aan. Ik head niet eens extreem gesnoept. Echter nadat ik stopte met borstvoeding ben ik ze ook alle 30 kwijtgeraakt. Dus je hebt niet altijd controle erop. Ik ben nu weer zwanger en ook nu ben ik al weer gegroeid. 7 weken zwanger en al 2 kilo gegroeid. Ben juist nu extra bezig om op mijn gewicht te letten dus ik weet niet waarom ik al weer groei. Blijkbaar moet het zo zijn. Echter ga ik nu wel meer genieten want de vorige zwangerschap heb ik me wel eens goed beroerd gevoeld omdat ik zoveel was aangekomen. Succes en niet te veel zorgen!!

Hoi,
Toen ik zwanger was van mijn zoon ben ik 16 kilo aangekomen. Dat was ik ook
binnen 3 mnd weer kwijt moet ik zeggen. Ik heb tijdens en na mijn zwangerschap
gewoon gezond gegeten en geen rare tics gehad. Dus dat scheelt ook.
Nu ben ik bijna 22 weken zwanger en 3 kilo aangekomen. Dat wordt vast nog meer
maar ik maak me er echt niet druk om want het gaat er ook weer af. Je lichaam is wat
reserves aan het opbouwen. Tel daarbij het extra bloed, vocht en het gewicht van je
baarmoeder, vruchtwater en baby en ja dan zit je al aan een heel aantal kilo's.
Komt allemaal goed. Echt waar.
Geniet van je zwangerschap het gaat echt heel snel!!
Liefs Melanie

Hoi, ik ben in de eerste 23 weken van mijn zwangerschap 15 kg aangekomen, en nu zijn we tien weken verder en is er nix bij gekomen....de vorige keer  ben ik tot de laatste twee weken  heel langzaam tot  12 kg aangekomen  en in die laatste twee weken is er nog 5 kg bij gekomen....
weet ook niet wat ik anders doe dit keer...volgens mij heb  je er gewoon weinig over te zeggen...alleen niet teveel snoepen en gezond eten zeg maar

yvonne

Terug
Bovenaan