gewicht

Mijn zoontje van 5 1/2 maand weegt nu bijna 8 1/2 kilo.. mijn vraag is: Is dit wel normaal?? ik heb nl. gehoord dat kinderen van 1 jaar 10 kilo wegen. hij gebruikt friso extra omdat hij niet tevreden was met zijn voeding.hij zit nu op 4 flesjes van 210 en een fruithapje. Ben ook al met groenten begonnen, maar dat moet hij niks van weten..
 
Mijn zoontje is 4 1/2 maand en weegt 9,5 kilo. Hij krijgt 5 flesjes van 200 ml en een fruithapje. Hij is voor zijn leeftijd wel groot (69 cm) en zwaar, maar de verhoudingen redelijk. Ik zou er me er dus niet druk over maken. Sommige groeien gewoon harder dan anderen.
Groetjes,
 
Bedankt voor je reactie, ik maakte mij een beetje zorgen omdat het allemaal zo snel gaat.. hij woog nl. 3075g bij zijn geboorte en was maar 49cm lang..en nu is het net een beer..Ik heb ook een dochter van bijna 11 en kan mij van haar babytijd bepaalde dingen niet meer herinneren en ik ben ook niet zo ijverig geweest met haar babyboek, dus ben best wel veel kwijt.
 
mijn baby is 10 maan weegt 12 kilo en is 79 cm hij was dan wel 10 pond bij de geboorte maar nu staat het een beetje stil zodra ze gaan kruipen gaat het baby vet er wel af en dan komt het wel goed zelfs mijn baby zit nu goed op gewicht het komt wel goed gr debby
 
hoi ik maakte me ook een beetje druk hierom mijn zoontje woog 4150 en 53 cm bij geboort en is nu net zeven maanden en weegt =/- tien kilo!! hij draagt 74/80,ik hoor van veel mensen dat dit wel minder word zodra ze gaan lopen dus denk niet dat je er erg druk over hoeft te maken volgens mij zijn de babys/kinderen veel zwaarder tegenwoordig.
 
Terug
Bovenaan