gewicht

Hallo moders,
ik heb een wolk van een baby van 4 1/2 maanden.Voor mijn gevoel is hij een beetje mager.Ik heb bij cb gevraagd hoeveel komt een baby van zijn leeftijd per week aan en ze zeiden iets van 90g oer week maaaaaar wij hopen op70g.Ze zijn bang voor dikke babys ,mijn vraag is hoe is jullie ervaring hiermee en hoeveel moet en kan een baby van 4 1/2 aankomen.Want altijd als ik zoiets vraag zeggen ze maak je je niet druk om hij is prima.Ik ga straks naar cb om hem te wegen en meten .Ik ben benieuwd of hij wat aangekomen is.Weet je in mijn famili en vriendenkring ben ik de enige die een baby heeft dus ik kan het ook niet vergelijken(best lastig)
graag hoor ik jullie mening of tips
Alvast bedankt groetjes
suzanna
 
Mijn dochtertje van 4maand weegt 6kg100 en is 63cm.Twee vriendinnen van mij hebben een baby die tss de 1,5 en 2,5 kg meer wegen dan mijn dochter(even oud).Mijn dochter zit onder het gemiddelde.Maar ik vind haar echt prima zo.Ze is ook perfect gezond.Dat is uiteindelijk het belangrijkste ,niet waar.Ze is ook erg actief en slaapt overdag weinig.Maar ze lacht en straalt.En dus zie ik dat het goed is.Groetjes
 
Hallo,
Mijn dochter van bijna 5 maanden weegt 6980 gram en is 63 cm.
Maar ik denk dat je gewoon moet kijken of je kind zich goed voelt en gezond is.Dus niet teveel piekeren!
Groetjes Antine
 
Hoi Suzanne,

Mijn zoontje woog met 5 maanden 7 1/2 kilo; mijn dochtertje 5 1/2 kilo. Toch was zij bij geboorte zwaarder. Ze ontwikkelt zich in ieder geval niet langzamer dan haar broer en is gelukkig.

Ieder kind heeft zo zijn of haar eigen groeitempo, en ze hebben wel gelijk bij het CB. Het maakt niet zo heel veel uit, als ze maar gewoon door blijven groeien op dat tempo.

Groetjes,
Michelle.
 
Hartelijk bedankt voor jullie reachtie .jullie stellen mij gerust.hij is in 3 weken tijd alleen maar 160g gegroeid en verder hij is een lief,rustig en gezonde baby wat wil ik meer toch!Ik zou voortaan niet meer piekeren.
Groetjes,
Suzanne
 
mijn dochtertje van 4 maanden wwog 5970 gram en was 58 cm lang en met 5 maanden was zei 7280 en 63 cm lang. elk kind groeit naar zijn eigen maatstaven, ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen
 
Terug
Bovenaan