gewicht

Hoe zit het met julie meiden? Ik ben inmiddels 5 kilo kwijt (was 20 kilo aangekomen) , maar zou er nog graag 5 kwijt willen. Het lijkt alleen wel of het niet eraf gaat!! Ik doe een 1200cal. dieet en de laatste twee weken ging er verdorie nix af.

Wie heeft er tips?? Deze mamma wil toch echt graag van haar mammavet af haha!

Groetjes hanke

Hoi,

Ik  krijg m ´n kilo ´s er ook bijna niet af, ik wil er eigenlijk ook niet heel veel voor doen.
Ik vind alles zo lekker....
Maar ik ben nu echt op aan het letten met snoepen en veel water drinken, alleen zie ik hier nog weinig resultaat.
Wat ik hier in mijn omgeving heel veel hoor en super schijnt te werken is Sonja Bakker.

Suc6 ermee !!!

Groetjes Marina.

Mijn ouders doen het Sonja Bakker dieet. Het werkt echt supergoed. Ze zijn al heel veel afgevallen. Het is allemaal redelijk normaal eten. Je moet soms wel gerechten maken die je waarschijnlijk nog nooit eerder hebt gehad, maar er zitten geen rare ingredienten in ofzo. En de gerechten zijn allemaal snel klaar te maken. Dus het is wel een aanrader.
Na de zwangerschap van mijn 1e zoontje was de dag na de bevalling alle kilo's al kwijt. Ik was toen 11 kilo aangekomen tijdens die zwangerschap.
Deze keer ben ik 16 kilo aangekomen en de dag na de bevalling was ik er nog maar 6 kwijt. Daar had ik dus niet op gerekend. Hihihi
Maar sinds deze week snoep ik niet meer en ik ben begonnen met sporten (pilates). Ben nu 2 keer naar pilates geweest. Ben zojuist op de weegschaal gaan staan en ik ben al anderhalf kilo kwijt. En dat in 1 week! Dus als het zo doorgaat, dan kan ik met de kerst al weer een lekker sexy strak truitje aandoen. Hihihi

Liefs Maria

ha meiden,
even een bezorgde opmerking... niet op dieet als je borstvoeding geeft hoor!! Dat is echt niet goed, je lichaam scheidt dan afvalstoffen uit, die in de melk terecht komen, niet fijn voor de kleine!

Ik ben nu 5 weken aan het "Sonja Bakkeren" en ben bijna 6 kg kwijt. ( nog 4 te gaan)
Je hoeft geen aparte menu's klaar te maken. Het gaat erom dat je niet elke dag
het zelfde als ontbijt en lunch neemt. En bij het avond eten je eten afweegt.
aardappelen ongev. 125 gr. groente 200 gr en vlees 75 gr. Verder geen snoep, koek etc. Fruit tussendoor mag altijd, zoals appels,peren, sinaasappels.

Ik vind het een aanrader.
Mijn zus heeft het al eerder 9 weken gevolgt en is daarna maar 2 kg aangekomen.
Het blijft na elk dieet zo, je moet er op blijven letten. Als je weer lekker alles gaat eten kom je altijd aan.

Succes.

Groetjes Jama

Klink toch wel goed die Sonja!

Hoe gaat het bij jullie met sporten? Ik heb eigenlijk nog steeds last van de zwangerschap en bevalling, mn bekken en zo. Ik vrees dat daar toch echt de oplossing ligt. Moet je met Sonja Bakkeren trouwens ook sporten of heb je alleen een menu?

wat zijn ze toch hardnekkig he, die zwangerschapskilo's!

Groetjes Hanke

Terug
Bovenaan