A
Anoniem
Guest
ik weet dat we er al vaker over gewicht hebben gehad met zijn alle, maar ik heb toch nog een vraagje :d
ben vanmiddag met nick wezen wegen en meten hij is vandaag precies 7 maandjes oud
in een maand tijd is hij 0,5 cm gegeroeid nu dus 69 cm en hij is 80 gram gegroeid nu dus 7600 gram ze vonden dit erg weinig op het bureau ik moet nu over 2 weken terug komen als hij dan weer zo weinig is aangekomen krijgt hij bijvoeding!!! nog meer eten!!! zei ik
zal hier onder eens laten zien wat hij (vr)eet

9:00 pap fles 210 melk met rijstebloem
12:00 hele bruine boterham met thee of melk
16:00 fruithap bestaat meestal uit 3 hele stukken fruit met 2 liga's
18:00 prakkie meestal 4/5 aardappeltjes 2 opschep lepels groente als toetje bakje yogurt
19:30 fles voeding 210
dan krijgt hij tussendoor nog thee en diksap en een koekje of rijstewafeltje :s
nu hadden ze het op het bureau ook over opvolgmelk, weet iemand misschien ofdat er ook in het hypo allergeen is?? nick ze andere flesvoeding is ook hypo allergeen!!
groetjes nathalie en nick
ben vanmiddag met nick wezen wegen en meten hij is vandaag precies 7 maandjes oud
in een maand tijd is hij 0,5 cm gegeroeid nu dus 69 cm en hij is 80 gram gegroeid nu dus 7600 gram ze vonden dit erg weinig op het bureau ik moet nu over 2 weken terug komen als hij dan weer zo weinig is aangekomen krijgt hij bijvoeding!!! nog meer eten!!! zei ik
zal hier onder eens laten zien wat hij (vr)eet
9:00 pap fles 210 melk met rijstebloem
12:00 hele bruine boterham met thee of melk
16:00 fruithap bestaat meestal uit 3 hele stukken fruit met 2 liga's
18:00 prakkie meestal 4/5 aardappeltjes 2 opschep lepels groente als toetje bakje yogurt
19:30 fles voeding 210
dan krijgt hij tussendoor nog thee en diksap en een koekje of rijstewafeltje :s
nu hadden ze het op het bureau ook over opvolgmelk, weet iemand misschien ofdat er ook in het hypo allergeen is?? nick ze andere flesvoeding is ook hypo allergeen!!
groetjes nathalie en nick