Gewicht

Hallo allemaal,

Ik zit ergens mee en wil het even kwijt. Voordat ik zwanger werd, ben ik zo'n 13 kilo afgevallen. Er moest echt wat af om een zwangerschap gezonder in te kunnen gaan. Dus ik ben ook echt blij dat dat is gelukt.

Maar sinds is zwanger, ben nu 17 weken, ben ik nog niet aangekomen. Sterker nog, in ben nog bijna 3 kilo afgevallen. De verloskundige zegt steeds dat dat niet erg is, maar het zit mij gewoon niet lekker. Niet dat ik niet blij ben dat er gewicht af is, maar ja....kweet niet, moeilijk uit te leggen.

Ik ben niet heel erg misselijk geweest, de keren dat ik heb moeten overgeven zijn op 1 hand te tellen en ook eet ik niet weinig. Ik snoep niet heel erg veel, maar een paar koeken gaan er op een dag wel in. Ik ben er zeg maar niet bewust mee bezig. Wel zorg ik dat ik genoeg gezonds binnen krijg.

Herkent een van jullie dit? Zijn jullie al aangekomen of misschien ook afgevallen? Het zit me gewoon niet lekker...

Gr Ingrid

Ja, hoor. Hier nog één. Ik ben inmiddels ook ruim 3 kg lichter dan voor mijn zwangerschap. Volgens de verloskundige hoef ik me ook geen zorgen te maken, want de kleine groeit goed. Ik eet gezond en genoeg en beweeg voldoende. Tja, wat kan je dan nog doen? Maar ik heb er soms ook weleens een onrustig gevoel over.

hallo damens,

je hoeft niet ongerust te zijn hoor, ben bij mijn eerste drie zwangerschappen 7 kilo afgevallen en ze zijn alle drie gezond geboren. geniet er gewoon van er zullen vele jaloers op je zijn

Ik ben ook nog steeds 5 kilo lichter dan toen ik zwanger werd. Totaal niet misselijk geweest en normaal gegeten. Zelfs nu ik iets meer eet, kom ik niet aan. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vind. Heb nog 24,5 week te gaan, dus er zal best nog wel wat bij gaan komen. Scheelt dat ik er eerst 5 aan mag komen voordat ik mijn normale gewicht weer heb. Hahaahahah.

Ook ik ben sinds dat ik zwanger ben 8 kilo afgevallen... De 1 zegt dat het goed is en de ander zegt: oe, je moet nu echt wel weer aankomen...
Wordt je best onzeker van. Vind het idd natuurlijk mooi dat het eraf is maar vraag me nu af of ons kindje wel goed groeit enzo...

Hoi,
Ik ben ook nog lichter(2kilo) dan mijn startgewicht zeg maar, ik was eerst ruim 3kilo afgevallen.
Voor mij ook nieuw, normaal ging mijn gewicht direct omhoog, maar de kleine groeit goed en mijn buik ook, dus daar houden we ons maar aan!
Liefs

Echt fijn om te horen dat ik niet de enige ben, zeg! Af en toe denk je toch: "dit hoort toch niet?" of "ik behoor toch juist aan te komen?". Ik probeer maar weer me er geen zorgen over te maken!

Bedankt allemaal!

gr Ingrid

Yippee ik ben ook nog niet aangekomen echt fijn!
Mijn buik is ook al behoorlijk haha en de kleine groeit ook goed.
Bij floortje had ik er nu al ruim 4 kilo aan zitten.
Maar heb nu ook veel minder eetlust dat scheelt ook natuurlijk en de eerste weken best heel beroerd geweest en geleefd op goede morgen drink ontbijt.
Grappig dat we met meerdere zijn en nog niet zijn aagekomen.
Ik doe niet mee in het rijtje van lichter voor mijn startgewicht want ik wilde en moest eigelijk wel afvallen :( maarja dat doen we dus straks maar als de kleine er is.

gr louise

Terug
Bovenaan