gewicht.

Wie merkt al iets aan zijn gewicht?

Ik ben ontzettend aan het jojoen ik was in me vreetbui periode anderhalve kilo aangekomen maar door het verdwijnen van me eetlust zit ik nu nog maar op +200gram

9kilo dat is niet veel..
Ik was bij me zoon 23 kilo aangekomen laatste 4weken niet meegeteld

Dan was ik toen wel veelte licht voor me lengte. Ik hoop dat ik nu niet te veel aankom ben namelijk de laatste 5kilo nooit kwijt geraakt.

In Juli toen we trouwde woog ik 53,3kilo , in augustus 51,6kilo en sinds ik weet dat ik zwanger ben (begin september) ben ik wel wat aangekomen, verschil per week, wel steeds zwaarder . Sinds zwangerschap 51,8. 52,6. En nu vanochtend ben precies 8WK vandaag. 53,4 ..

Ik ben ook maar 1.58 lang dus niet echt groot.

Broeken zitten bij mij al wat strakker. Joggingbroek of legging zitten nu op t moment gewoon t lekkerst.

We zullen zien hoeveel we aankomen.

Jaaaaaaaaa joggingbroeken en slobbertruien :)
ik ben de afgelopen weken een halve kg afgevallen. Misschien maar goed ook. Ik heb een weegschaal gekocht om het nu wat meer in de gaten te houden dan de vorige keer. Toen was ik ruim 25kg aangekomen. Ik hield ook heel veel vocht vast.
een half jaar na de bevalling was er 35 kg af, (iets te veel en iets te snel, maar inmiddels weer wat bij). Ik hoop niet weer zo zwaar te worden als de vorige keer.
Inmiddels merk ik wel dat er "iets" zit als ik op mn buik slaap en als ik mn broekriem net zo strak doe als anders, maar ik pas mn gewone kleren nog wel

Ik ben alleen maar afgevallen! Dat komt voornamelijk omdat ik nu heel anders eet. Vanwege de misselijkheid en last van mijn maag; eet ik zo min mogelijk vet en suiker. En omdat ik last heb van rusteloze benen beweeg ik nu veel meer. Bij de vorige twee was ik de eerste 4/5 maanden alleen maar afgevallen, maar daarna toch aangekomen. Maar wel heel netjes, bij de tweede maar 4 kilo.

Terug
Bovenaan