gewicht

vraag aan jullie
ook al is dit mijn derde zwangerschap deze is totaal anders dan de andere twee
ik ben bij deze misselijk geweest maar niet tot overgeven toe en moe zo moe dit gaat iets beter
maar ik val nu af niet veel maar toch
schommelend tussen de 2 en 3 kilo ook dit is nieuw voor mij
om eerlijk te zij woog ik 93,4 kilo nu 91.7 als je nu elke maaltijd er uit spuugt oke maar dat doe ik niet ik beweeg veel minder omdat ik zo moe ben van ik vaak in slaap op de bank
ik eet gezond niet anders dan ander ben deze zwangerschap verslaaft aan de smoetis

moet ik me zorgen maken ? de vk bellen om te vragen of sit normaal is?
ben nu 13 weken en 5 dagen

Afvallen is normaal in het begin van de zwangerschap..
Ik was torn ik nog zwamger was 4kilo in 3weken afgevallen toen zei ze me wel dat het heel normaal is als je het niet vertrouwd kun je altijd je vk bellen

Ik ben afgevallen de eerste maanden. Ben totaal 6 kilo afgevallen. Ik ben nu donderdag 16 weken. Bij mij vorige zwangerschap ging ik nu pas aankomen. Je moet ook niet teveel aankomen want dan heb je kans op zwangerschaps suiker. Ik had bij mij eerste hetzelfde gewicht als jouw en ik heb zwangerschapssuiker gehad. Nu ben ij nog zwaarder, er zitten nog tien kilo eraan van mijn vorige zwangerschap (was 20 kilo aangekomen).
Ik vind het dus niet erg als ik afval

Ook ik kan momenteel eten wat ik wil, maar ben ook tot nu toe alleen maar afgevallen. Ben ook misselijk geweest, maar niet overgeven enzo.
Ik was vorige week onverwachts bij bij de gynaecoloog en ik heb het haar toen gevraagd. Ook ik was bezorgd. Ze vertelde me dat het helemaal niet erg is zolang ik niet nog meer afval. Ze vertelde me dat het een soort van groei-spurt- weken zijn en (in mijn geval) de kindjes heel veel van me vragen.

Ik denk nu maar zo; wat er nu (nog niet) aankomt hoeft er straks ook niet meer af.

Hier kan ik ook eten wat ik wil en dat is flink wat meer dan normaal. niet echt misselijk deze keer geweest, en niet afgevallen, maar ook nog niet aangekomen.

Bij mijn vorige zwangerschap, heeft de verloskundige aangegeven dat ik niet meer dan 5 kilo mocht afvallen, toen dit wel gebeurd (in totaal 12 kilo) toen hebben ze me voeding in het ziekenhuis gegeven via de sonde. Ze gaf wel aan dat dit heel verschillend is bij iedereen en ze naar lengte en gewicht verhouding kijken. (bij mij 171 en 60 kilo en toen dus 48 met 9 weken zwanger).

Als je het niet vertrouwd dan moet je altijd de vk bellen, daar zijn ze voor!

Ik zal willen dat ik wat afviel (heb er nog 4 van mijn vorige en 4 van het stoppen met roken bij die er dringend af zouden moeten) Maar hier komt het er gewoon maar bij.

Zolang je je goed voelt is er niet zoveel aan de hand! Die kleine zorgt er wel voor dat ie krijgt wat nodig is ;-)

ik ben gelukkig nog maar 1 kilo aangekomen. In het begin was ik ook 2 of 3 kilo afgevallen. Ik ben wel heel bang om aan te komen. ik ben namelijk 62 kilo afgevallen en ben echt bang om weer dik te worden en hoop dus echt niet dat ik nu weer veel aankom.

een baby pakt alles wat hij nodig heeft van jou dus als je afvalt is dat niet zo heel erg, maar als je heel snel en veel afvalt komen er afvalstoffen vrij die de baby dan weer via de placenta binnen kan krijgen. maar dat geld alleen als je heel erg gaat lijnen.

Terug
Bovenaan