Gewicht

Hey ladies! Ik ben benieuwd of jullie net zo hard groeien qua kilo's als ik. Ik ben inmiddels met 25 wkn al dik (haha) 11 kilo gegroeid --". Hoe is het verder bij jullie? Hoeveel weken zijn jullie nu zwanger?
Groetjes!

Ik ben nu 28+2 week zwanger en ben nu nog steeds 4 kilo lichter, en dat met een tweeling :). Groeit allemaal heel goed. Vandaag is er eentje heel rustig en de ander wat drukker. Mag woensdag weer voor een groeiecho naar gyn toe.

Bij mij is er nu met 26 weken al 10 kilo bij. Vorige twee keer was ik in totaal 25 kilo aangekomen, maar heb het idee dat het nu minder hard gaat. Ik vind 10 kilo nog niet zoveel:)

Ik ben nu 28 weken en ondertussen ook al 10 kilo zwaarder. Vond t ook wel meevallen,voor mijn doen..Hoop wel dat t niet veel meer word,maarja dat ligt aan mezelf ;-)

Ben nu 27 weken en 11 kilo zwaarder....oohps waar gaat dit eindigen.
Mijn eerste zwangerschap was ik 11 kilo in totaal aangekomen.

Heb onlangs een nieuwe zwangerschapsspijkerbroek bij de hennes gekocht....maat 40!!!
De eerste maat 40 in mijn leven. Heb normaal 34 a 36......

Nou ja....2014 maar weer lekker sporten en gezond doen ;-)

Ik inmiddels 6 kilo. Steeds een kilo ongeveer bij de controles alleen vorige keer in ene 3 kilo ik dacht oh oh. De vk zei je gaat keurig, normaal komt iemand ongeveer 11 kg aan. Ik zei al.... Kreeg vrees van die 3 kilo, de eerste was ook meer dan 8 pond :)

Terug
Bovenaan