Hallo iedereen,
Vandaag weer bij de verlosk geweest.Alles was goed,behalve mijn gewicht!
Nou is dat voor mij geen groots nieuws,maar nu kwam het toch echt tot het praatje niet meer thuis/boven bevallen.
Nou heeft ze me uitgelegd dat er echt geen bed vanaf week 37 hoeft klaar te staan,maar dat er wel een bed moet zijn wat op het laatste moment snel opgezet kan worden.
Nu zie ik beneden bevallen net als de meeste niet als ideaal,maar hoe zie je dat voor je.
Ik ben van mijn tweede in 2.5 uur bevallen,een half uur na aankomst van de verlos.Ik zie mijn man al met dat bed sjouwen!
Het ziekenhuis vind ik verder niet zo'n probleem,behalve dat we het misschien niet eens halen!
Dus dan moet ik het dus wel klaar hebben staan.Echt geen behoefte aan.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de situatie en hoe die afgelopen is?
Dus niet wat je gaat doen,maar hoe het afliep uiteindelijk.
Ik weeg nu 105 kg.Als ik nu stop met overmatig eten(laten we vooropstellen dat een zak chips/een reep chocolade en een bak ijs op een avond,overmatig eten is),is er dan een kans dat ik weer richting 100 ga inplaats van 110?Ik wil niet lijnen,maar gewoon gezond eten.
Misschien als ik aan het eind 102 weeg dat ze er niet zo'n probleem van maken.
Ook ervaringsdeskundigen please!
Zo,even van me afgezeurd!
Groetjes
Vandaag weer bij de verlosk geweest.Alles was goed,behalve mijn gewicht!
Nou is dat voor mij geen groots nieuws,maar nu kwam het toch echt tot het praatje niet meer thuis/boven bevallen.
Nou heeft ze me uitgelegd dat er echt geen bed vanaf week 37 hoeft klaar te staan,maar dat er wel een bed moet zijn wat op het laatste moment snel opgezet kan worden.
Nu zie ik beneden bevallen net als de meeste niet als ideaal,maar hoe zie je dat voor je.
Ik ben van mijn tweede in 2.5 uur bevallen,een half uur na aankomst van de verlos.Ik zie mijn man al met dat bed sjouwen!
Het ziekenhuis vind ik verder niet zo'n probleem,behalve dat we het misschien niet eens halen!
Dus dan moet ik het dus wel klaar hebben staan.Echt geen behoefte aan.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de situatie en hoe die afgelopen is?
Dus niet wat je gaat doen,maar hoe het afliep uiteindelijk.
Ik weeg nu 105 kg.Als ik nu stop met overmatig eten(laten we vooropstellen dat een zak chips/een reep chocolade en een bak ijs op een avond,overmatig eten is),is er dan een kans dat ik weer richting 100 ga inplaats van 110?Ik wil niet lijnen,maar gewoon gezond eten.
Misschien als ik aan het eind 102 weeg dat ze er niet zo'n probleem van maken.
Ook ervaringsdeskundigen please!
Zo,even van me afgezeurd!
Groetjes