gewichts toename

Ik ben nu 17 weken zwanger en op veel sites lees ik dat je dan gemiddeld 2.5 tot 5 kilo bent aangekomen. Ik ben dus nog geen gram aangekomen. Ik zit zelfs nog steeds niet op mijn normale gewicht. In de eerste weken ben ik ontzettend misselijk geweest en heb toen 3 kilo verloren dat zit er nog stedds niet bij op terwijl ik toch behoorlijk veel eet. Ik heb ook het idee dat mijn buik 2 weken geleden veel dikker was dan nu. Kan dit kwaad?
 
nee hoor, kan geen kwaad. ik heb precies hetzelfde als jouw. je hoeft echt niet persee aan te komen hoor. als je maar niet meer extreem gaat afvallen, terwijl je niet overgeeft en normaal eet.
groetjes.....
 
Hoi,

Wees blij! Alles wat er aan komt moet er ook weer af. Ikzelf ben al 20 kilo aangekomen, ben nu 33 weken zwanger. Ik baal daarvan, want het moet er ook allemaal weer af en ik was juist voor ik zwanger werd 10 kilo afgevallen. En het is dus niet erg als je niet veel aankomt. De baby neemt van jou z'n voedingsstoffen dus die groeit wel.
Succes verder met je zwangerschap!

Groetjes Nicole
 
dat je eerder dikker was kan komen doordat je darmen nu meer opzij liggen. had ik ook, ik was in het begin net een ballon en nu gewoon vol kind zeg maar.

groetjes anna
 
Terug
Bovenaan