<p>Hoii</p><p> </p><p>Pff moet even van me afschrijven en misschien dat iemand het herkent of tips heeft. </p><p>Ons zoontje is 18 weekjes (gecorrigeerd 12 weekjes) ondanks dat hij te vroeg geboren is had hij een goeie start. Tot hij werd overgedragen aan ons eigen ziekenhuis en veelste snel ontslagen is na een week van bijna niet drinken alleen maar willen slapen en afvallen weer opnieuw opgenomen.</p><p>Eenmaal weer thuis was het erg veel huilen, bijna niet slapen, veel spugen en overstrekken. Kregen we medicijnen voor reflux. Dit moesten we 2 weken aankijken en dan weer langskomen om te kijken of we verschil merkte. Helaas merkte we nog geen verschil en gingen we nu door voor koemelkallergie. We zijn begonnen met Pepti maar naar week gingen we naar de neocate.</p><p>Hier gingen we echt verschil op merken. Hij werd stuk rustiger en sliep en stuk meer dan de weken daarvoor. </p><p>Tot we 18 oktober de eerste dag hebben gehad van de provactietest. De week erna was een ramp van veel 5 a 6 dunne luiers en het spugen door de reflux en amper drinken was hij afgevallen. </p><p>We zouden afgelopen week uitslag gehad hebben van de test. Helaas niet gehad krijgen heb nu pas 18 november. Het ziekenhuis zegt mij 30 oktober gebeld te hebben ondanks dat ik zeg dat ik geen gemiste oproep en voicemail bericht heb. Moeten maar gewoon afwachten, mogen ondertussen ook niet starten met bijvoeding. </p><p>Ondertussen ben ik echt radeloos. Ons zoontje is sinds de test erg huilerig en niet willen slapen. Zijn groeilijn is aan het afbuigen. En we moeten telkens maar wachten.</p><p>En tussen z'n huilbuien door kan hij echt zo heerlijk lachen?</p>