gewone gel of baby gel

Kan het kwaad om baby haar met gewone gel te modeleren? De baby of boys gel van zwitsal is niet zo stevig.
Is er misschien iemand die dit weet?

Alvast bedankt

Jama mv Thijs

Hihi, dat probleem had ik nou ook. Eerst gebruikte ik de babygel van Zwitsal, toen de stoere jongens gel en nu de freezing-gel van papa. Het blijft tenminste zitten. Dean wordt vrijdag 1, dus vind ik het niet zo erg om gewone gel te gebruiken.

Groetjes,
Nelly.

Hihi, ik kan me het verhaal van Stef herinneren dat ie sochtends de gel van pappa in z'n haar kreeg en dat het savonds nog overeind stond! Da's pas stevig!
Ik gebruik de stoere jongensgel. Kian heeft nog maar een paar haren die overeind kunnen, dus ik doe nog wel even met die tube. Als ie op is koop ik denk ik gewone gel. (of inderdaad de freezing gel van pappa)
Liefs Nelleke

Yoëll krijgt gewoon de gele blurrie gel van papa. Zo'n mega grote pot bij de drogist weet je wel.
Merk hier niks van, geen uitslag oid. En inderdaad die zwitsal was eruit voor hij beneden was.

Wij gebruiken voor Yoëll van New Wave hair gum......is wit spul dat naar fruit ruikt...heerlijk lekker de hele dag hihi....iedereen zegt ook altijd dat zn haar lekker ruikt...

dit gebruik ik al vanaf dat hij 3 maand was en we voor het eerst naar de kapper zijn geweest.....dit is zacht spul wat het haar niet uitdroogt...

liefs denise

Hier nog Zwitsal stoere boys gel, omdat ik nog een tube had...
Julian's haar is als de gel is opgedroogd ook helemaal ingezakt, maar het ruikt wel lekker....

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan