gewone kruik of een elektrische kruik?

Ik vind het geen prettig idee om een gewone kruik te gebruiken met kokend heet water. Gelukkig bij de eerste twee niet nodig gehad, maar nu hoorde ik van een elektrische kruik. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ja, wij hebben er een. Zoontje is in december geboren dus we hebben hem wel gebruikt, ook maar een week ofzo. Ik vind het ideaal. Niet knoeien met heet water met je slaperige hoofd maar alleen twee minuutjes opladen.
Ik weet eigenlijk niet of het in mei ook nodig zal zijn....

Ja, wij hebben er een. Zoontje is in december geboren dus we hebben hem wel gebruikt, ook maar een week ofzo. Ik vind het ideaal. Niet knoeien met heet water met je slaperige hoofd maar alleen twee minuutjes opladen.
Ik weet eigenlijk niet of het in mei ook nodig zal zijn....

Wij hebben het niet gebruikt een kruik mijn zoon is in maart geboren.. Enigste wanneer ik het heb gebruikt is toen mijn zoon met 7 en 10maand bronchitis had en dus hoge koorts en verder voor me zelf ideaal om harde buiken en voorweeen mee te verzachten..

Electrisch ben ik zelf niet zo fan van ding zal maar op tilt slaan..
Ik wil nu wel graag een pittenzak voor baby's hebben ideaal voor krampjes

Ee elektrische kruik kan niet op hol slaan. Het elektrische deel zit niet in de kruik maar zit aan de lader. Net als bij een waterkoker die niet op hol kan slaan als die niet op het onderstel staat.
Er zit een keramisch element in dat wordt opgewarmd en langzaam de warmte afgeeft. Daarsoor blijft de kruik aanzienlijk langer warm dan een waterkruik.
Maar dat is persoonlijke voorkeur. Zo heb ik zelf al iets te vaak negatieve verhalen gehoord over pittenzakken dat ik die echt niet kan gebruiken

Geen idee, ik heb er geen ervaring mee. Maar een kruik is toch alleen maar voor de eerste dag/dagen? Het klinkt wel heel makkelijk, zo een oplaadbare kruik. Maar hangt ook wel een prijskaartje aan denk ik?

Persoonlijk zou ik voor die drie dagen dat je baby een kruikje moet niet voor een elektrische gaan. Zeker niet voor een mei baby.

De gewone kruiken zijn prima hoor, door het hete water trekken ze soort van vacuüm dus ik zou me daar niet teveel zorgen over maken. Gewoon op de goede manier vullen en sluiten.

Terug
Bovenaan