Dag moeders, beetje lange vraag maar wat ik bedoel is wanneer zijn jullie begonnen met boterham bij het ontbijt. Onze zoon, sinds gister 1 jaar, krijgt nu dus al paar dagen gewone halfvolle melk ipv opvolgmelk. Hij vindt het heerlijk en slobbert 's ochtends zo'n 150-200 cc met 3/4 scheppen pap weg. Alleen heb ik het idee dat het minder vullend is als een flesje pap met opvolgmelk. Dus ik vroeg me af hoe doen jullie dat, boterhammetje erbij of niet?
Niet dat ons mannetje ontevreden is maar ik merk dat hij ' savonds wat meer wakker is en dan iets wil drinken. Want ook zijn avondflesje is nu gewone melk geworden ipv opvolgmelk en daar deed ik al nooit pap in dus nu ook niet. En ik weet van het CB moet ik dit laaste flesje afbouwen maar hij vindt het lekker en ik poets daarna zijn tanden, niets aan de hand.
Maar ik hoor graag jullie tips.
Grt
Debby
Niet dat ons mannetje ontevreden is maar ik merk dat hij ' savonds wat meer wakker is en dan iets wil drinken. Want ook zijn avondflesje is nu gewone melk geworden ipv opvolgmelk en daar deed ik al nooit pap in dus nu ook niet. En ik weet van het CB moet ik dit laaste flesje afbouwen maar hij vindt het lekker en ik poets daarna zijn tanden, niets aan de hand.
Maar ik hoor graag jullie tips.
Grt
Debby