gewone melk

A

Anoniem

Guest
mijn zoontje is bijna 13 maanden.
wanneer en hoe kan ik het beste overgaan op gewonen melk.
we hebben altijd halfvolle melk.
groetjes samantha
mama van larissa,lisanne en joey

Dean is nu 11 mnd en krijgt ook gewone halfvolle melk. Ik ben gewoon van de één op andere dag overgestapt. Niet gemengd dus. Hij vond de Friso op een gegeven gewoon niet meer lekker. Ik denk dat de meesten eerst een schepje en 30cc vervangen door gewone melk, daarna 60cc, etc.

Groetjes,
Nelly.

By the way: wij vinden Joey zo'n leuke naam...

Groetjes,
Nelly.

Je moet dan toch wel weer vitaminedruppels gaan geven? Of hoe zat het ook al weer?..

Ellen mv Julian

Ook hier zijn we bezig met de overstap naar gewone melk, bij het brood al wel gewone melk.
Ik heb nu nog een halve verpakking flesvoeding staan, die maken we op(ochtend en avond)  en dan alleen nog maar gewone melk!!!

liefs jen

hoi
dank je wel voor jullie reactie.
joey krijgt smorgens en savonds een fles van 165 ml met kindermeel,maar laat 80 staan
maar geven jullie je kindjes gewone melk met pap of alleen de melk?
mama van daan bedankt wij vonden het ook een hele mooie naam.
groetjes samantha
mama van larissa lisanne en joey

Thom is 11 maanden oud en zodra het pak poedermelk op is stappen we ook over op gewone melk. Ik heb de vitamine D al in huis gehaald. Vijf druppels op een dag, heeft hij daar dan van nodig volgens het cb. De pap die Thom 's morgens krijgt, gaan we dan ook met de gewone melk maken. Zal een hoop geld schelen trouwens als we de pakken hypoallergene poedermelk niet meer nodig hebben, ook mooi meegenomen.
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan