gewone melk

Drinken jullie kindjes al gewone melk? Hier een paar dagen geprobeerd om bij zijn boterham 'smiddags gewone melk te geven, omdat hij zijn fles toch steeds minder dronk. Maar of ik het nu in een gewone beker doe, in zijn fles, met een rietje of een tuitbeker, hij drink een paar druppels en hoeft het vervolgens niet meer. Hij drink ook het liefst op z'n gemakje uit zijn fles. Hoe is dit bij jullie?

Wij doen nu ongeveer een week gewone melk bij de boterham s'middags en dat gaat eigenlijk heel goed. Ze drinken het net zo gulzig op als flesvoeding. In de tuitbeker met zachte tuit gaat het goed en in hun flesje ook maar beker met harde tuit vinden ze toch iets moeilijker. Ik maak de melk wel een beetje lauw.

Liefs

Hier nog niet aan de gewone melk begonnen, het werd ook niet geadviseerd om er voor het eerste jaar mee te beginnen. Ook heb ik gelezen dat je beter tot 18 maanden babyvoeding kan geven omdat er in melk teveel zout zit en te weinig voedingsstoffen zoals ijzer. Dus ik twijfel 'smorgens blijf ik zoiezo gewoon babyvoeding geven en bij zijn brood weet ik het nog niet. Hij zal het vast wel lusten hoor want er is niets wat meneer niet lust, hij lust zelfs augurk.

Hier al een tijdje gewone melk. Ze drinkt het vanaf de dag dat ik het gaf zonder problemen.

Persoonlijk vind ik die babyvoeding dreumesmelk echt pure geldklopperij!!!

Ik vind wel dat ze tegenwoordig steeds meer dingen gaan bedenken om maar geld binnen te krijgen. Toen mijn oudste (nu net 7) 1 werd had je alleen nog maar opvolgmelk tot nummer 3, en nu tot 5 (of zelfs 6?) Daar ga ik dus echt niet aan beginnen. Ik denk wel dat er in opvolgmelk meer verschillende voedingsstoffen en vitamines zitten dan gewone melk. Ik ben dus eigenlijk van plan om zijn pap 's morgens voorlopig (een paar maandjes.....) nog met opvolgmelk te maken, maar voor de rest wil ik eigenlijk gewone melk gaan geven....maar dan moet hij dat wel gaan drinken.....misschien maar een beetje gaan mixen...

Logan drinkt al een tijdje gewone melk. Hij wou zijn flessen niet meer dus overgestapt. Gaat prima. Af en toe doe ik er een beetje chocomelk door (flink verdunt met gewone melk nou dan gaat het hard fles is zo leeg.
Hier op cb vroegen ze of ik er al mee was begonnen en dat was prima anders moest ik er toch mee beginnen.

Nou moet ik zeggen dat logan werkelijk alles drinkt. Als ik niet uitkijk heeft ie zo mijn glas drinken te pakken

Terug
Bovenaan