gewone thee?

Mij is verteld dat gewone thee te zwaar op de maag is voor die kleintjes, maar ook hier zullen de meningen over verschillen.

Doe gewoon waar je je je goed bij voelt, het zal er ook wel weer snel uit komen als het zwaar op de maag ligt.

Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes,
Jasmijn
 
hi

ik weet niet hoe oud je kindje is, maar als hij/zij nog jong is zou ik de thee verdunnen met water zodat het niet te sterk wordt. Ik geef zelf altijd rooibos thee, gewoon omdat ik die zelf ook drink, dus van zwarte thee weet ik weinig van.

groetjes,
lia
 
hoi ik had vernomen dat je ze vanaf een maand of 5 thee mag geven en alle smaaken ik verdun het ook met water of ik maak het niet testerk en mn zoontje drinkt het wel maar niet meer dan 50cc dan heeft hij genoeg hij heeft er verder geen last van of zo nou s6 en veel thee tijd plezier
 
Hi
Ja hoor, gewone thee is prima. Je moet er wel een scheut melk (gewone melk uit supermarkt) door doen, zeiden ze op CB. Of water is misschien ook goed. Het CB heeft verschillende meningen over gewonen thee. Maar zelf ben ik er ook groot mee geworden en er mankeert niks aan mij (nou ja...)

Groeten Titiana
 
Terug
Bovenaan