gewoon aan t aankleden op de commode...

Ik was Carmen vanochtend aan het aankleden op de commode.
Ik moest alleen haar linker armpje nog in de trui en toen ik haar armpje pakte en in haar trui deed zette ze het toch op een krijssen!!!! Ik had haar nog nooit zo hard horen huilen!!!! Na 2 minuutjes ofzo was het over... Ik voelde mij ontzettend schuldig en ik kreeg ook echt zo'n blik van haar van : wat heb jij mij geflikt!
Ik was mij er echt niet van bewust en ik snap het ook niet, ik deed haar truitje aan op dezelfde manier als altijd.
Hoe doen jullie een truitje aan?

hoi hoi

jeffrey moet altijd heel hard krijssen als wij hem aan kleden of uit kleden vooral
als we het truitje over zijn hootd doen denk dat ie dat niet fijn vind of zo
dus bij ons is het altijd feest met aan kleden

liefs diana en jeffrey 11-12

Ik doe het truitje altijd eerst over het hoofd en dan haar armpjes erdoor. Maar zo doe jij het ook vast. Yara huilt alleen als ze haar jas aan moet, dat vind ze maar niets.

Liefs Andrea

ach joh we hebben allemaal we eens een dag dat we dat gefrunnik niet hoeven..hihi..
nina moet juist altijd lachen als we aan het aan en uitkleden zijn, ik zing er dan ook altijd een liedje bij of zeg 20x achter elkaar dat ze mooi en lief is..hihi weet niet of het daaraan ligt maar ze vind het altijd wel prima.
groetjes marleen

Liv vindt aankleden nog steeds geweldig. Dus ik hoef bij haar nog geen tructjes uit te halen. Bij Max heb ik letterlijk alles uit de kast moeten halen toen die een maand of 3 was om hem aan te kleden. Uiteindelijk hielp (en helpt) het bij hem het beste als ik een liedje zing. Ik verzin gewoon zelf iets, waarbij ik benoem wat ik ana het doen ben. Zo leert hij ook zijn lichaampje kennen.
Je moet je trouwens niet schuldig voelen, ze moet toch iets aan....
Een truitje doe ik als volgt aan:
Ik steek mijn hand van bovenaf in de hals en haal dan het truitje over Liv haar hoofdje. Daarna probeer ik de mouwtjes zo goed mogelijk op te rollen. Soms gaat haar armpje er vanzelf goed in, als dat niet lukt, ga ik weer vanaf de buitenkant in het mouwtje. Ik pak haar handje vast en trek licht aan haar armpje. Dat strekt zich dan en het truitje is aan.
Succes ermee!
Patricia

Hoi

Bij Amy heb ik precies hetzelfde.
Toen ze pas geboren was vond ze de luier verwisselen heel erg, maar een truitje aandoen niet. Nu vindt ze luier verwisselen niet erg meer, maar gilt ze heel panisch als ze een truitje aan moet. Ze houdt er zowieso niet van als iemand haar handje vasthoudt. We lief vasthouden, maar je moet haar niet tegenhouden als ze ze wil bewegen....
Maar ja, ze zal toch wat aanmoeten. In alleen een luier met een broek is ook zo frisjes....

Groetjes Lilian

Terug
Bovenaan