Gewoon boos !

A

Anoniem

Guest
Zit heel netjes te wachten op mijn nod die zich morgen zal aan dienen alle tekenen zijn er al en met een beetje pech komen die duiveltjes vandaag al !!

Ben gewoon weer erg teleurgesteld zijn nu een jaar verder en helemaal niets ik vind het gewoon niet eerlijk 16 jarige worden per ongeluk zwanger zijn er totaal niet klaar voor ik ben er al jaren klaar voor maar moest op mijn vriend wachten toen hij er dan een jaar geleden ook voor ging was ik door het dolle heen natuurlijk gelijk foliumzuur ingeslagen mijn strip afgemaakt en hup klussen maar , de grootste lol hadden we en heel veel klusplezier maar nu is het een moeten en dat draai elke maand weer uit op een vette teleurstelling !

Ik ben gewoon boos en ik weet niet eens op wie !!

Ik ga volgende week naar de dokter voor een doorverwijzing ik hoop nu natuurlijk nog steeds dat de rode duivels niet komen maar alle tekenen zijn er en heb mezelf nu lang genoeg voor de gek gehouden ben klaar met mijn lichaam !!
Hee weet nu ook op wie ik dus boos ben ....mijn lichaam dus !

Sorry voor mijn klaag berichtje en dat terwijl ik gisteren nog heel positief was eigenlijk maar gisteravond kwam ineens dat downgevoel en dacht neeee wil niet down zijn. Maar voel me nu eenmaal zo , zodra de duivels er zijn gaat dat weer langzaam over .Dus moeten ze maar snel komen dan (als ze dan toch moeten komen he) des te eerder heb ik het verwerkt en ben ik weer happy !

xxx

Oh meid....Ik begrijp je zoooo ontzettend goed!!! Elke maand is het weer een teleurstelling en je hebt het goed recht om even flink boos te zijn (heb ik ook) Als ik het zo goed lees dan zitten we, op een paar dingen na, redelijk in hetzelfde schuitje (zie m'n topic van vandaag) Het is zo oneerlijk....en wat je schrijft is waar maar probeer, hoe rot het ook nu is, wel met goed moed door te gaan. We zullen tenslotte wel moeten want onze kinderwens ik ook zo groot!

Ik hoop dat de dokter jullie verder kan helpen! En uiteraard hoop ik voor je dat alsnog de rode duivels wegblijven maar ook die tekenen zijn helaas heel herkenbaar.

Hou je taai! Liefs en een knuf Lynn.

Lekker klagen meid. Het mag. En alles om je heen lijkt baby's te hebben of zwanger te zijn. Heb nu inmiddels wel een zoontje maar weet nog heel goed hoe ik er van baalde. Gaan nu voor een tweede maar aangezien de eerste ook ronde 19 raak was, verwacht ik nu niet veel eerder. Maar laat je doorsturen naar de gyn. Je bent er lang genoeg voor bezig! (neem lekker een reep chocola en neem een baaldag!)

af en toe is het lekker om te klagen, en inderdaad, zo dacht ik er ook over! ik ken iemand die heel vaak abortus heeft laten doen, en als ik dat hoorde, werd ik super Kwaad, ook ken ik veel meisjes, die op hun 17e al 2 kinderen hadden terwijl zij er niet eens klaar voor Waren, En ik wel. Wij hebben ook super hard moeten vechten,Jaren lang. uiteindelijk is t wel gelukt, Door middel van iui, De meeste vrouwen stoppen er door de teleurstelling weer mee, maar mijn tip; hoe boos/Kwaad/Gefrustreerd je ook bent, Blijf ermee doorgaan, eens komt jouw tijd. En dan lach jij als laatst. suc6 meid.

mamakimmie

Hoi bloemmie,

Ik begrijp volkomen je emotie en je woedenheid! groot gelijk! ken het gevoel en heb het nu ook gewoon, en waarom en ik weet dat mensen mis kwaad op mij gaat worden. Toen ik net 18 was heb ik ook abortus gedaan en waarom, omdat het door me pil heen kwam, en nog thuis woonde en geen toekomst voor het kind gewoon was. En nu probeer ik zwanger te worden en lukt het niet dan denk ik verdomme! toen wel door pil heen en nu heb ik geen bescherming en gebeurd het niet en als ik het ben krijg ik een miskraam! lijk dan wel of ik gestraf word. Maar begrijp volkomen je emotie! veel sterkte en blijf hoop houden! ik moet maandag me nod krijgen! en als ik die niet krijg gaat ik voor ronde 9.

Succes!

Dank jullie wel !!!
Voor jullie lieve reacties .

Ik hou nog even baaldag en morgen ook nog maar vrijdag hoop ik weer blij te zijn vind die baaldagen helemaal niets hoor , maar ja voel me nou eenmaal zo bah ....................en dan werkt dat weer ook nog niet zo mee .

nogmaals bedankt
xxx tamara

Begrijp je helemaal hoor! Klaag maar lekker een eind weg!

Ooit komt het goed met ons allemaal toch? Dat moet gewoon.

ik sluit me aan bij de meiden hier boven!
en wil je graag een weliswaar virtuele knuffel geven!
wij zitten nu in de 8e maand en duurt al te lang voor me gevoel...denk dat elke maand er weer 1 te veels is om te wachten!
denk aan je!
liefs

Terug
Bovenaan