Gewoon doen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit met een klein vraagje. Mijn moeder wordt in de zomer van 2008 60 jaar. Aangezien mijn ouders op Curaçao wonen, loopt ze al 5 maanden te vragen wanneer we onze vlucht boeken om er bij te zijn. . . .

Ze weet nog niet dat we proberen zwanger te raken. Heb het uitgerekend dat als ik ergens tussen oktober en januari zwanger raak, mis ik dus het feest. Moet ik voor een feest mijn wens op een kindje eventueel op pauze zetten? Zelf wil ik het eigenlijk niet, maar ben toch geïnteresseerd in wat jullie denken.

Tot nu toe houdt het excuus dat we het nog uit moeten zoeken op het werk van mijn vriend werk stand. Het is niet zeker dat vrij zal krijgen in het hoogseizoen. Hij werkt in de beveiliging op Schiphol. Maar ja, dit excuus houdt natuurlijk niet oneindig stand. Heeft iemand anders nog een idee?

Groetjes,

Sara

hoi sara,

mag je een eventuele vlucht niet annuleren als je tegen die tijd zwanger bent?
ik zou als dat wel mag gewoon boeken en afwachten.
lijkt me inderdaad wel lastig.
je wil je moeder natuurlijk ook niet teleurstellen.
succes er mee.

groetjes kwinty.

hoi hoi,

dat is inderdaad lastig, maar ik zou zelf mijn kinderwens er niet voor uitstellen, voor hetzelfde geld duurt het veel langer dat het raak is....
ik zou ook ff uitzoeken of je eventueel kunt annuleren als je zwanger bent en niet meer mag vliegen... zo ja kun je natuurlijk altijd boeken....
succes met beslissen en hou ons op de hoogte!

Liefs suus

Hoi Suus en Kwinty,

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal inderdaad eerst maar gaan informeren hoe dat gaat bij de luchtvaartmaatschappijen. Mocht het inderdaad zo zijn dat ik het feest zal missen, hoop ik wel dat mijn moeder het belangrijker zal vinden dat haar eerste kleinkind opkomt is.

Liefs,

Sara

Dat begrijpt ze vast joh! Waarschijnlijk zal ze dat juist een heel mooi kado vinden!
Succes met het uitzoeken van alles en hopelijk ben je snel zwanger!

Terug
Bovenaan