gewoon een beurse plek

Hey meiden,

Zit ik vanmiddag gezellig bij mijn schoonvader op de bank, en voel de kleine bewegen heel gezellig natuurlijk.
Maar op een gegeven moment denk ik eeh gatsie dat doet zeer. Ligt tie met zijn billen (wrs) tegen mijn buik aan en daar schopt tie ook regelmatig nou en het voelt me daar toch beurs als ie daar tegenaan ligt of komt haha!
Hij is niet overdreven druk of beweeglijk hoor gewoon gezellig maar dit voelt niet lekker die plek.
Hebben jullie dat ook??

liefs Louise

ja hoor heb ik ook! Wel snel weer over gelukkig.
Ik duw het kleine mannetje altijd aan de kant als die op die plek ligt, maar hij kruipt altijd weer terug (zal wel een lekker warm plekje zijn!)

@louise, hier ook al hoor, vanmiddag lag ze ook met een lichaamsdeel precies onder mn navel, voelde gewoon een harde bult, gaat mn man duwen (duh..) dat was echt geen pretje.
Hier doen de bewegingen ook al regelmatig pijn, het schoppen wordt al minder en gaat nu echt al over in die rolbewegingen, gister ook al steken in mn bekken/vagina dus ik denk al een indalingstest ofzo,,haha
Ja dat soort dingetjes gaan nu toch echt komen,,hah
Liefs MJ

Hi meiden, herkenbaar! Ons druktemakertje heeft een lievelingshouding en plekje.. met zijn/haar billen tegen mijn buikwand.,.. en dan veel draaien om de lengte-as, wordt er soms helemaal naar en gek van haha! Trappen worden ook steeds harder, wel gezellig, haha! Groeten, Joyce

Terug
Bovenaan