Gewoon een vraag

Hallo allemaal,

Ik ben voor de eerste keer op deze site, en ik zie allemaal dingen waar ik helemaal niets van snap.(benamingen etc)
Ik heb gewoon een vraag en ik hoop dat iemand mij daar reactie op kan geven...
Ik moest 14 mei beginnen met de pil door omstandigheden is dat niet gebeurd dokter gebeld maandag en die kwam met een heel verhaal (over morning-after etc)aangezien het wel enorm welkom is maar niet echt uitkomt (sorry voor de dames die plannen)vraag ik mij nu af want ik heb sinds 14 mei de pil niet meer geslikt en wel vaak gemeenschap gehad of ik nu zwanger ben. Ik merk alleen aan mezelf dat ik enorm veel moet plassen (drink zeker niet meer dan normaal)ik ben ook tegen 22.00 uur sávonds moe (terwijl dat normaal niet zo is) en ik heb echt schoonmaakuitbarstingen en daarna ben ik moe..
Wie ook wie kan mij helpen??

Liefs C.
 
Hallo C.

Wat spannend allemaal. Het klinkt als een zwangerschap, maar ik denk dat je het gewoon even moet afwachten. Ik denk dat ik weinig voor je kan betekenen hiermee. Maar ik kan wel wat afkortingen voor je neerzetten.
NOD = Niet Ongesteld Dag (dus de dag dat je ongesteld moet worden)
HA = HuisArts
VK = VerlosKundige
Ongi = Ongesteld
Klussen = het doen (of de daad hahaha)

Dit zijn de afkortingen die nu bij mij opkwamen. Veel succes verder, en hou je ons op de hoogte??

Groetjes Vanessa
 
Ja ik zou ook even afwachten en kijken of je toch ongi wordt en anders even testen dan weet je het. Maar zorg dat je niet te vroeg test, deze kan dan negatief zijn terwijl je misschien toch wel zwanger bent, maar geeft negatief aan omdat misschien je HGC hormoon niet duidelijk aanwezig is in je urine.

Sterkte meis.

Groetjes Mimi
 
Terug
Bovenaan