gewoon even blij doen !

hoihoi,
ik heb zojuist de vk gebeld. Een hele aardige mevrouw, die mij heeft ingepland in week 11 (8 juni)SPANNEND !! zo'n eerste afspraak !
Ik ben echt onwijs blij, zaterdag lekker op vakantie naar turkije, 17 juni in het zkh een echo maken, en 3 weekjes later weer bij de vk. en als we dan het hartje niet hoorde, mocht ik 2 weekjes later weer even komen zodat we het hartje wel konden horen. KEI LEUK !! Ik verheug me al enorm op deze 'ontmoeting met ons kindje ' !!!!
Even voor alle meiden die zwanger zijn: Sta iedere dag even stil bij het grote wondertje in je buik ! GENIET GENIET GENIET !
succes allemaal, en laten we niet eens meer reageren op die vervelende annoniem, en er als zwangeren boven staan. Iemand die het zo loopt te verpesten is geen letter van ons waard !
liefs Merel
 
Hoi Merel,
Ja, daar wordt je inderdaad blij van. Eerst lekker op vakantie en dan de eerste echo, ik heb hetzelfde...
Ik ga morgen een weekje naar Frankrijk en heb meteen maandag de eerste echo bij de vk, spannend inderdaad...
Fijne vakantie en Turkije is erg mooi!!

Liefs Sas
 
Oeh, lekker, Turkije! Waar ergens?
Als je daar bent moet je eens een bakkerij ingaan en om pohca vragen, dat zijn heeeeerlijke broodjes die je hier in Nederland dus niet bij de Turkse bakker kunt krijgen (en ik kan het weten, ben er al sinds het begin van mijn zwangerschap naar op zoek).
 
Terug
Bovenaan