Gewoon even delen...

Lieve meiden,

Gewoon even delen met jullie. Vandaag (alweer) 13 weken zwanger en gelukkig voel ik me elke dag iets beter! Heb nog wel ups en downs en afgezien van de nog enorme pijn in m'n rug, gaat het wel steeds beter.
Wat minder vaak misselijk en wat meer energie.

Van de week even wezen shoppen bij de Prenatal (voor mezelf) en vandaag m'n nieuwe positie outfit aan! Lekker veel kleur dus heel vrolijk! :)

Zometeen lekker met m'n man en ouders lunchen, aan het water bij het restaurant van m'n zus dus ook voor het eerst deze week, genieten van het mooie weer.

Dinsdag nog werken en dan heerlijk vakantie tot 11 Juni. De laatste puntjes op de i zetten voor onze bruiloft over 10 dagen :) Heb er zoooo'n zin in!

Lieve meiden, ik vind jullie kanjers en ik ben blij dat we altijd ons verhaal aan elkaar kunnen vertellen en dat we ervaringen kunnen delen. Dank daarvoor!

Fijn weekend en geniet! Liefs Lynn.

Hey lynn,

Leuk verhaal om te lezen :). Fijn dat je je steeds iets beter gaat voelen! Ben je al zenuwachtig voor de grote dag? Geniet nog even van de laatste voorbereidingen!! Heb je de laatste doorpas van je jurk al gehad?

hele fijne dag gewenst, maar zo te horen gaat dat wel lukken ;-)

Liefs

Fijn om te lezen dat het steeds iets beterder gaat. Helemaal omdat je bijna gaat trouwen. Zou toch jammer zijn als je dan zo beroerd zou zijn. Geniet lekker van de laatste voorbereidingen.

Leuk he die positiekleding shoppen!!
Heb vorige week ook de eerste dingen gekocht! :)

Lekker bijna vakantie en dan de grote dag!! Spannend! Succes met de laatste dingen regelen!

Liefs San

leuke dag gehad zo te lezen? hihi. fijn nieuwe kleren shoppen ben ik ook dringend aan toe, ik pas echt niks meer. pas je je trouwjurk nog wel??

ik voel me ook langzaamaan beter steeds minder misselijk echt super fijn! :)

enne jij bent ook een topper! jullie allemaal trouwens echt een heel gezellig forum is dit!! :)

xxx

Lieve lynn,

Idd fijn dat je je weer beter voelt! En wat een leuke daghad je gepland!

Wij zijn gisteren bij de kleine zeemeermin geweest wat erg aan te raden was. Mijn hele jeugdsentiment kwam er in een keer uit hahaha!

Vannacht heeft mijn zoontje voor het eerst naast ipv in zijn nieuwe bed geslapen. Na een hoop gekrijs en gebond en getroost en gedoe is hij voor de deur in slaap gevallen. Heeft wonderenswqardig toch tot 7.00 geslapen haha.

Vniet van je weekend!

Liefs

Hey meiden,

Ik heb een super leuke dag gehad maar hij verliep ff anders als gepland......hahahaha! Zal straks ff een nieuwe topic maken. Wat betreft mijn trouwjurk....tsja....die is al heel lang klaar en kan niet meer aangepast worden dus die ga ik een dezer dagen weer ff passen en hopelijk zit ie nog goed, zo niet.....dan ga ik op zoek mog naar iets anders. Dat is een risico wat ik toen heb genomen toen ik deze jurk liet maken. Vind het niet zo heel erg maar hopelijk pas ik 'm nog wel.

Fijn dat jullie ook een leuke dag hebben gehad meiden.

@heppy: gewoon voor de deur geslapen tot 7 uur? Hihi! Wat een ventje zeg!

Fijne dag vandaag! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan