Gewoon even een foto van mijn peuterpuber!

Hallo meiden,

Ik lees nog steeds regelmatig mee maar we hebben het hier weer druk met van alles en niks, ha ha!
Ik dacht ik zal even een foto van onze kleine peuterpuber showen waar hij voorbeeldig op staat.

De kleine man heeft sinds vorige week het woordje 'ik' en 'mij' ondekt! Voorheen was het nog: 'Tente wil graag drinken' nu is het 'ik wil drinken'! Pff, erg leuk.

En momenteel ook zo vreselijk aan het uitproberen, als ik hem net gewaarschuwd heb, het toch nog even snel één keer doen!
Ik weet dat het er bij hoort en verder hebben we gelukkig niks te klagen (slaapt goed en is verder erg gezellig en lacht veel) maar ik vind dit toch wel erg vermoeiend zeg!

Hoe is het met jullie peuterpubers??

Groetjes Fennie en Jente

Wat een lekker bekkie heeft tie toch! De ondeugd straalt gewoon van hem af en dat maakt hem zo lief  Sorry als je hem de hele dag hebt ben je 's avonds vast kapot, maar zo op de foto... smelt!!!

Dikke knuffel voor je kanjer!

Groetjes Nanda

Wat een schatje! Op deze foto ziet hij er helemaal niet zo ondeugend uit, haha. Hier nog een, hoor, hij is heel lief en gezellig, maar ook af en toe erg ondeugend. Slecht luisteren en van alles uit de kast halen om zijn zin te krijgen (krokodillentranen, boos worden, treuzeltechnieken, heel lief vragen), wat erg grappig kan zijn maar af en toe ook erg vermoeiend. Moet ook zo lachen om zijn uitspraken, onze kleine papagaai. Soms zeg ik "deugnietje" tegen hem en roept hij "deugwelletje" terug, haha.
Het blijft toch genieten, nietwaar?! Veel plezier met je ondeugd!
Groetjes Laura

Wat een ontzettend olijke knapperd hebben jullie toch!!! Word altijd vrolijk van zijn koppie, hahhaha!

GJ heeft Thomas uitgelegd wie Pietje Bel is.... Nou rent ie iedere keer als ie gedouched heeft naakt boven rond al roepend: Thomas is Pietje Bel... Ook wegrennen...
WHAHAHHA, de ondeugd!

Liefs, marieke

Terug
Bovenaan