gewoon even lekker kunnen zeuren hihi

hoi meiden.

Ook al herken ik dit wel van mijn vorige zwangerschappen, maar het blijft toch een vervelende bijkomstigheid.
Dat zeurende gevoel en al die andere kwaaltjes.
Boer nooit, maar zodra ik gegeten heb of ga lopen blijf ik aan de gang, borsten vallen me nog wel mee en tot nu toe ook niet heel erg misselijk alleen als ik opsta s'morgens.

Bij mij komt het met 6 weken pas echt opzetten dus hoop dat me nog iets gespaard blijft.
Was van de misselste 9 maanden alleen maar ziek ziek en nog eens ziek.
De ene kant is het prachtig maar af en toe even lekker over zeuren kan ook geen kwaad en om man lief soms te sparen dan maar even hier haha...

Gaat het bij jullie nog een beetje?

liefs bianca

Ha Bianca,

Zeur maar zoveel je wil. Wij luisteren wel, zijn we voor. En zullen het zelf af en toe ook nodig hebben, haha.
Hier valt het eigenlijk best (nog) wel mee. Bij Evy was ik in het begin met vlagen misselijk. Heb ik een paar keer moeten spugen, na het eten van fruit. En tegen het einde wat last van zuurbranden. Voor de rest een zwangerschap uit het boekje, ik kon op het einde best nog wel door.

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld, hebben op 07-03 onze 1e echo. En ook maar meteen een afspraak gemaakt bij moeders voor moeders. Doen jullie hier ook aan mee?
Hoop dat het snel maart is, en voor de echo en dan kunnen we het eindelijk aan Evy en de rest van de familie vertellen.

Voor iedereen een fijn weekend.
X Iris mv Evy en 4w zwanger van nummer 2.

hey Bianca,

Ik heb dat dan met mijn darmen, Die gaan de laatste 2 weken zo ontzettend te keer..en maar rommelen.
m`n borsten vallen wel mee en ben soms wat moe maar verder lijk ik nergens last van te hebben.
van Kaylee had ik ook weinig last..naja had wel pijnlijke borsten en soms wat misselijk. Verder heb ik van haar een top zwangerschap gehad. Heb toen tot 34 weken gewerkt (werk in een verpleeghuis toen wel halve dagen)

enne zeuren ach dat zullen we wel vaker gaan doen hahahaha...

liefs

Hoi allemaal,

Ik mag nu nog niet klagen, de vorige keer echt borsten als ontploffende meloenen, nu niets... Hoeft natuurlijk ook niet zo'n voorbereiding, ik heb tot 11 maanden geleden een jaar borstvoeding gegeven. Misschien is dat het?
Wel heel veel overgegeven, maar dit verwacht ik ook pas weer met de 6e week, dus ik heb nog 1,5 week om nog heel veel te doen... Daarna tot 16 weken misselijk misschien, daarna begon het weer met de 6 maanden, omdat ik veel last van maagzuur had... Maar ik kon gelukkig alles tussen de bedrijven door blijven doen...
Ik ben heel benieuwd. Je gaat nu natuurlijk alles vergelijken...

Groeten Linda

Alle vorige zwnagerschappen baalde ik van de kwaaltjes, maar nu ik echt bewust zwanger ben geraakt joh ik geniet ervan.....

Heerlijke zere en veel te grote borsten grrrr
Maagzuur van hier tot tokyo
Moe slaap minimaal 12 uur per dag
heel erg duizelig

maar oh wat heerlijk als je dan bedenkt dat er in je buik een klein mupke groeit

Of ben ik nu raar ????

xxx monique

Nee hoor Monique je bent helemaal niet raar! Ik geniet ook van de kwaaltjes, al heb ik er nog niet veel. Ik heb een trekkend gevoel in mijn buik en af en toe een steekje in mijn borsten.
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat als je veel misselijk bent, een relatie hebt met de toiletpot zeg maar, dat je dan af en toe lekker wilt klagen! Dus ik vind het allemaal prima hoor.

Liefs

Hoi!

Ik geef nog borstvoeding dus geen last van mijn borsten ;) (dit keer)

Vlagen misselijk zeker weten, al had ik bij mijn laatste 2 zwangerschappen dat haast niet. Ik ben natuurlijk nog maar 4 weken zwanger dus meeste zal nog wel komen.

Ik heb dit keer wel enorme veel afscheiding, daar baal ik wel van.. echt vies. Oh en nu al nesteldrang ahhhh.. dat was de vorige keer bijna uit de hand gelopen.

Terug
Bovenaan