gewoon even m'n ei kwijt

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Moet dit gewoon even kwijt. Volgens babybrabbel zou ik  rond 11, 12 september mijn eisprong hebben. Nu hebben we goed geklust en 10,11, en 12 zeker geklust. Maar ik heb een ontzettend opgeblazen gevoel in mijn buik en ben sinds gister misselijk. Ik heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, maar dat is pas 26 september.
Ik ben in maart gestopt met de pil en heb op zich een regelmatige cyclus. Alleen toen ik net stopte met de pil voelde ik dit ook zo.
Kan het zijn dat je naar mate je langer gestopt ben met de pil dat je meer last van je eisprong hebt ofzo. Tenminste dat is het enige wat ik kan bedenken. Want mochten we zo'n geluk hebben dat het nu raak zou zijn, dan kan het toch niet zo zijn dat ik nu gelijk een opgeblazen gevoel heb en misselijk ben.
Misschien hebben jullie dit ook wel eens gehad, zo ja dan hoor ik graag jullie verhaal.

Groetjes Letta

quote: letta schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2005 22:46:11'));

Hallo,

Moet dit gewoon even kwijt. Volgens babybrabbel zou ik  rond 11, 12 september mijn eisprong hebben. Nu hebben we goed geklust en 10,11, en 12 zeker geklust. Maar ik heb een ontzettend opgeblazen gevoel in mijn buik en ben sinds gister misselijk. Ik heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, maar dat is pas 26 september.
Ik ben in maart gestopt met de pil en heb op zich een regelmatige cyclus. Alleen toen ik net stopte met de pil voelde ik dit ook zo.
Kan het zijn dat je naar mate je langer gestopt ben met de pil dat je meer last van je eisprong hebt ofzo. Tenminste dat is het enige wat ik kan bedenken. Want mochten we zo'n geluk hebben dat het nu raak zou zijn, dan kan het toch niet zo zijn dat ik nu gelijk een opgeblazen gevoel heb en misselijk ben.
Misschien hebben jullie dit ook wel eens gehad, zo ja dan hoor ik graag jullie verhaal.

Groetjes Letta

Lieve Letta,

Ik ken dat gevoel maar al te goed. Ik wil je zeker niet van de wijs brengen en hoop voor jullie dat je gewoon zwanger bent, maar ik ken dat gevoel alleen van dat mijn lichaam mij vreselijk voor de gek houdt. Ik zal je een voorbeeld geven.

Mijn man en ik zijn nu 14 rondes bezig voor ons eerste kindje. In de maanden dat we er mee bezig konden zijn, had ik gevoelige borsten, puisten, gerommel in mijn buik, steekjes hier, steekjes daar  en een vreselijk opgeblazen gevoel. Alleen de ene maand wat erger als de andere maand. Mijn man is 26 april vertrokken naar Bosnië. Hij is militair. Al die maanden dat hij er niet was, had ik nergens last van. Nu is hij van 23 augustus tot 9 september(afgelopen vrijdag) thuis geweest. Hij is op mijn 14e cyclusdag vertrokken en nu heb ik er weer last van. Gevoelige borsten, puisten, gerommel in mijn buik, steekjes hier, steekjes daar en een opgeblazen gevoel enz enz enz......

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik er inmiddels wel achter ben dat je lichaam je gigagantisch voor de gek kan houden !!!!!! Meid, ik duim voor je en hopelijk test je aan het einde van de maand POSITIEF !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Lieve Biaggi,

bedankt voor je reactie. Tja ik weet inderdaad dat ons lichaam ons mega voor de gek kan houden. Maar omdat ik dit maar 1x eerder zo heb gevoeld begin ik gelijk weer te ratelen: zou het dan toch, het voelt wel anders, nee dat kan nooit, of toch...............

Ach ja, het enige is nu afwachten tot de 26e. Jij ook veel suc6 en hoop dat je ook snel positief test.

Veel liefs Letta

he hallo,

ik heb mijn NOD ook 26 september en mijn ei was dus ook 12 september(getest met een ovulatietest van CB) en ik had gister ook een erg opgeblazen gevoel en misselijk! dat is nu weer over! ik heb elke maand weer nieuwe klachten, ik word er niet goed van! ik ben ook sinds maart van de pil af! toevallig zeg!

liefs wilma 22 jr ronde 5 en 1e kindje

quote: wilmataekema reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2005 11:28:09'));

he hallo,

ik heb mijn NOD ook 26 september en mijn ei was dus ook 12 september(getest met een ovulatietest van CB) en ik had gister ook een erg opgeblazen gevoel en misselijk! dat is nu weer over! ik heb elke maand weer nieuwe klachten, ik word er niet goed van! ik ben ook sinds maart van de pil af! toevallig zeg!

liefs wilma 22 jr ronde 5 en 1e kindje

hoi, ook ik ben sinds maart met de pil gestopt alleen mijn cyclus is niet regelmatig. maar idd iedere maand voel je weer wat anders afgelopen maand (nu  dus) heb ik heel gevoelige tepels en een opgeblazen gevoel. vanmorgen getest (wel een dag voor mijn nod) negatief.
vreselijk dat je gewoon niet op je lichaam kunt vertrouwen...
even goed we lijven duimen!!
groetjes pally ronde 5   1e kindje

He Pally,

Nou we zitten dus in het zelfde schuitje. Inderdaad we blijven duimen!

Liefs Letta

Terug
Bovenaan