Gewoon even vertellen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik moet gewoon even kwijt dat ik het nu ook allemaal steeds spannender vind worden.
We zijn pas sinds kort serieus bezig om een (tweede) kindje te krijgen dus officieel wordt dit de eerste ronde maar ik lees al weer een tijdje mee hier.

Aan de ene kant heel veel reacties, voor mijn gevoel, van meiden die net zwanger zijn geworden. Fantastisch hoor! Geniet er maar lekker van maar ...
aan de andere kant ook veel meiden die weer voor de zoveelste keer ongesteld zijn geworden. En dat is flink balen.
Ik kan me heel goed voorstellen wat het is want voordat ik zwanger raakte van mijn zoontje hebben we twee jaar in spanning gezeten. Inclusief medisch onderzoek en zo.

Op het moment dat we tegen elkaar zeiden: en nu effe geen gedoe meer rondom eisprongen en NOD's etc. werd ik zwanger (na een HSG onderzoek en verplichte rust van de gyneacoloog!). Dus stress is wel degelijk een item wat tegenwerkt!

En verder toen ik dus niet meer ongesteld werd had ik enorm veel last van witte vloed en toen bleek ik dus zwanger. Je voelt het gewoon hoor! Dat is vrouwelijke intuïtie want mijn man zei nog tegen mij: ja ja, dat heb je wel vaker geroepen (zo'n beetje 23 maanden achter elkaar!)

Ook had ik veel aan de site: www.obgyn.net en dan doorlinken naar de vrouwen site. Heel veel vragen rondom de zwangerschap worden daar beantwoord door een gyneacoloog.

(Het zijn wat tips waar  iemand misschien nog wat aan heeft)

Verder wil ik iedereen heel veel succes wensen om zwanger te worden. Ik hoop dat het bij ons ook voorspoedig zal lopen.

Ik verwacht mijn eisprong midden volgende week (rond de 18e dag) dus wij hebben het de komende tijd ook erg druk  en mijn NOD zal rond de 10e oktober zijn. Maar ik houd jullie op de hoogte (als dat mag!).

Succes allemaal!

Groetjes,
Rosanne

Jaaaah geen stress en obgyn,, helemaal mijn verhaal

Waar ik ookvaak kwam was www.babyzone.com om mijn cycklus bij te houden nu weer trouwens. Succes met zwanger worden!

Terug
Bovenaan