gewoon even wat foto's

Even wat foto's van meisje

Mijn papa heeft een nieuwe jas voor mij gekocht zonder dat mama het wist en weet je wat zo goed is.....hij had ook nog de juiste maat.

Kiekeboe

Met de nieuwe pet van mijn broer

en deze omdat mijn mama die zo leuk vindt.

Nou mama heb je weer genoeg gepronkt.
Kusje Tess

Tess, wat ben je toch een lekker meisje!! Groot gelijk dat je mama zoveel foto's plaatst, dan kunnen we er allemaal van genieten haha.

En wat een lieve papa heb jij zeg: eerst van die coole laarzen en nu weer die geweldige Mexx-jas (toch?). De papa van Sophie laat zich ook al zo om haar vingertje winden, maar nieuwe kleren heeft ze er nog niet aan overgehouden (daar leeft mama zich wel weer op uit).

Liefs en een kusje op je krentebolletje (bijna weg zo te zien!!)
Susan mv Sophie

@ susan, hoe zie jij zo snel dat dat mexx is

Is inderdaad een mexxjas en ik vindt hem geweldig.....helemaal de prijs 70% korting. Kijk daar wordt ik nou vrolijk van hahaha

Omdat ik zelf met precies hetzelfde jasje (met precies dezelfde afprijzing) in mijn handen heb gestaan.............. Maar het kind heeft al 2 winterjassen (en het wordt maar geen winter). Heel verstandig toen weer teruggehangen. Maar ik ben er helemaal weg van, vandaar dat ik het onthouden heb haha.

Liefs
Susan

oohh...........jurgen heeft hem juist meegenomen omdat hij niet zo heel dik is dus ook nog op de koude lente dagen (ik hoop dat we die niet krijgen) aan kan.
En past hij Tess niet meer dan gaat hij op marktplaats

Terug
Bovenaan