Gewoon even...

A

Anoniem

Guest
Ik had gewoon even zin om hier neer te zetten hoe super TROTS ik ben op onze kleine meid!!! Ze is zoooo lief, zo heerlijk!
Vind het zo leuk om alles te zien, wat ze al kan, hoe ze is, welk karakter ze begint te krijgen, hoe ze al heel veel dingen heel goed in de gaten heeft, hoe ze ons aan het lachen maakt....
Ik had sins gisteravond zomaar ineens weer een flinke dip, voelde me zooo kl*te!
Vanmorgen nog steeds, ook slecht geslapen vannacht. Maar ik haalde mijn meisje uit bed (met nog steeds geen goed humeur!) en nu ligt ze weer in bed en ik voel me zooooo'n stuk beter! Ongelofelijk! Ze is zo vrolijk....daar krijg je vanzelf weer goede zin van!
Ik zie alles weer veel positiever, alleen maar omdat ik even een paar heeerlijke uren met mijn dochtertje heb gehad!

Hoi 4dec

ik herken me 100% in je stukje. Ook ik geniet enorm van ons meisje, alles wat ze kan en doet, lachjes, gebrabbel enz. enz. Ik ken ook nog steeds dagen/momenten dat ik me niet goed voel, zonder het echt te kunnen benoemen, maar dan haal ik een lachend meisje uit bed en smelt ik een beetje, wat is ze moooooooooooooi. Zeg ik ook tegen haar, ze smult van complimentjes. Vanmiddag at ze haar stukjes brood bijna helemaal zelf! Ben ik zo trots op haar! Ze steekt nu echt haar armpjes naar ons uit, zooooooooo lief. Wat een geluk, helpt ook relativeren. Al laat ik dipjes over me heen komen, ik weet ook dat het weer over gaat,

x Esther

Heerlijk he, ik herken het ook helemaal hoor!!!
Ik ben ook zo supertrots. En ik vind hem ook zoooo lief!
Ik moet hem gewoon knuffelen af en toe...en hij is ook een echte knuffelkont aan het worden. Heerlijk...als ik zeg: 'Kusje?" gaat hij al helemaal lachen. Geweldig!
Het is ook zo gezellig met hem.
Soms hebben we samen gewoon een beetje de slappe lach.

Ook ik heb zo af en toe mijn dipjes, maar Efraim kan echt zoveel goed maken. Super gewoon.
Of als ik mijn man met Efraim bezig zie dan kan ik ook helemaal smelten.

Hoi,

Het is toch prachtig wat een kindje kan doen met je!!! Lekker van genieten!!!

gr Anita

Issie, ik vind het ook zo mooi om Wil met Isis bezig te zien, zijn echt gek op elkaar!
x Esther

Jaaa dat vind ik ook helemaal super!! Als mijn mannetje zo leuk met haar bezig is...  (en dat komt heeeeeeeel vaak voor, hij is helemaal gek op haar!!! heerlijk!)

Wat heerlijk toch he mama's  ,op deze leeftijd kan een kindje ook al zoveel om trots op te zijn! hoe rot een dag ook kan beginnen ook hier maakt fenna alles goed,vindt t nog steeds ongelooflijk hoeveel je van je kindje kan houden,zo anders dan van bijv mijn vriend waar ik ook zielsveel van houdt!

Nou mama's ga zo door met genieten en trots zijn...........doe ik dat ook!

groetjes ramona

was gisteren op kraamvisite, dat beebje was 5 dagen oud, wat klein! En wat is Isis dan alweer groot,

Terug
Bovenaan