gewoon ff leuk!!

ik ben gister met mn moeder gezellig wezen shoppen voor positiekleding, en ben goed geslaagd!!helemaal blij, eindelijk weer een broek aan die lekker zit..
we werden ook zo lief geholpen en kregen allemaal tips!
nu wachten tot het 3 april is, krijgen we onze termijnecho..hoop zo dat het nog goed gaat met onze kids, maar voelt goed!!
als alles in orde is vertellen we het mn dochter, ze is 4 1/2 en snapt niet waarom mama 's avonds niet mee eet of soms voor pampes op de bank ligt.
en ze ziet mn buikje ook al..ben heel benieuwd hoe ze reageerd, denk dat meteen de hele wereld het weet haha.
heb ook nog een t-shirt besteld voor haar met ík word grote zus'!

Wat leuk zeg! Heerlijk he kleren die lekker zitten! Ik ben ook echt opzoek in mijn kast naar ruimere dingen.. mijn spijkerbroeken is echt geen pretje meer. Maar goed kunnen slagen voor kleding dus? Waar was je geweest?

Mag ik vragen hoeveel weken jij 3 april bent? Wij krijgen pas 16april onze termijnecho en ben dan 11+5..

Ik eet savonds ook bijna niks.. overdag gaat nog wel met yogurt brood en crackers maar het avond eten blehh ik sta erbij te koren.. sorry hoor.

Wij hebben maandag weer een echo om onze uk te bewonderen:) spanning begint toch wel weer te komen hoor.. zal t hartje nog kloppen...

Liefs

ja werd er echt beetje sago door als mn kleren niet lekker zitten..liep te klooien met een elastiekje maarja,dat werkt ook niet :)
heel goed geslaagd, ben bij miss etam geweest, werden we erg leuk geholpen, en bij de H&M.
is alleen wel beetje lastig dat het al zomerkleding is wat er nu hangt, en het nu net weer slecht weer word maar goed, ook leuke spijkerbroek gevonden en spijkerrokje!

ik ben 3 april 8+5 best al snel maar vind ik niet erg!dan ook naar de gyn, eens horen hoe het allemaal gaat..

als ik ook kook ben ik er meteen al klaar mee, dus meestal kookt mn vriend als hij optijd is.gi av ook en dacht nou lekker, kom maar op, lekker kipfiletje, maar na een paar happen...klaar!krijg t niet weg.gelukkig gaat er weer brood in, en zijn die verschrikkelijke vlagen v misselijkheid weg..ff afkloppen..en bij jou?heb jij nog erg last van misselijkheid, of gewoon geen eetlust?

spannend maandag maar komt helemaal goed joh!!laat het maar snel weten!

hoest nu met je rug?

liefs

Shoppen is altijd leuk toch ;-)

Had je niets meer van de oudste?

Ik kan gelukkig alles nog aan tot nu toe, maar volgens mij ben ik ook niet echt veel aangekomen tot nu toe....ik eet zo weinig...
Het scheelt idd wel als je zelf niet hoeft te koken. Gisteravond is m'n vent gewoon voor me naar de mc gereden en zo'n mc chicken schoof ik zo naar binnen, haha. Denk dat ik er zelfs 2 op had gekund.... Echt erg. Maar ja, hij zegt ook, beter iets "slechts" eten, dan helemaal niet eten.
Ben er vandaag achter gekomen dat geroosterd brood ook gaat, dus dat scheelt weer.
Mijn kids snappen er ook weinig van hoor, vooral de jongste vraagt steeds of ik (nog) ziek ben.
Denk dat wij het ook na de echo vertellen. Ik mag 10 april, ben dan als het goed is 8+3.

En idd Renate, hoe is t met je rug? Gaat het al iets beter?

Ow wat leuk, zodra ik me goed voel om te gaan shoppen ga ik ook even kijken,
Heb er zo'n zin in Hihi.

Liefs

okee dan heb je ook vroeg een termijnecho.. gaan jullie het dan ook al tegen iedereen vertellen?
Dat is gewoon al bijna:) Haha echt leuk! Ik ben maandag 9+5.
Ik sta tijdens het koken echt te kokhalsen bleh.. toch eigenlijk raar dat ik overdag wel brood en yogurt enzo kan eten maar 's avonds geen eten weg krijg.. de lucht alleen al:S

Ik ga nog geen positiekleding kopen.. die banden bij mijn buik zitten dan nog veel te ruim.. Heb 1 zwangerschapsbroek voor mijn werk en die zit wel lekker en goed. vervder wacht ik nog even.

Tja mijn rug.. nog steeds heel pijnlijk.. volgens de HA is het mij SI-gewricht.. en dus toch mijn bekken.. mag dus niet meer lang achtereen staan, lang zitten, bukken, tillen.. moet goed blijven bewegen. Vooral doorgaan met zwemmen.. ja verder is er weinig aan te doen..

liefs

@StessC ik had nog wel wat positiekleding maar niet veel leuke dingen :) dus even aangevuld :) toen ik een week op texel zat aten we ook 9 van de 10x buiten de deur, en dat ging wel, niet veel maar kon wel eten..lekker hoor een mc chicken ;) ik had gi soort trek in pizza, gewoon ham kaas, hartig, terwijl helemaal niet gek ben op pizza..
Verder eet ik ook niet veel maar mn buikje is er wel, maar komt miss ook omdat het er 2 zijn..
@renate1987 ja idd vroeg maar vind ik niet erg :) zal toch wel zeer regelmatig naar het zh moeten voor controle en echo's..
We vertellen het mn dochter dus dan weet de rest het denk ik ook snel,maar ik kan het ook niet verbergen want gister in mn positiekleding zie je het al duidelijk..kan eindelijk mn buik kwijt :)
Wat vervelend dat het je SI gewricht is.hoe doe je dat met je werk niet te lang staan?
Sterkte ermee..

Liefs

Terug
Bovenaan