gewoon leuk....

Hallo,

Gisteravond voelde ik de kleine niet echt, dus ik me zorgen maken. Bedacht ik me dat zijn broer altijd op de afstandsbediening reageerde. Maar dat was pas vanaf 30 weken (toen ik daarmee begon). Dus ik de afstandsbediening op mijn buik. Ik verwachtte er niet veel van, want ik ben pas 19wk en 4dg. Maar al gauw kwam er actie. Druk bewegen en duwen tegen dat ding!! Ik vond het wel erg leuk en ga het vaker doen.
Nou dat wilde ik egenlijkeven kwijt.

Groetjes,
Winnie
 
hoi

je moet je handen der neer leggen doet ie het ook wel geen afstandbediening gebruiken       gebruik hje handen


gr desiree moeder van bryan geboren 3 okt
 
Hoi!

Wat bijzonder he, om je kindje dan weer te voelen trappen en bewegen! En als je het dan voelt, weet je ook gelijk dat er nog leven in je buik zit. Vond ik ook altijd wel prettig!
Ik wacht het rustig af wanneer ik het zal gaan voelen. Ik ben nu 17wk 4dg, dus dat duurt ws. nog wel even.
Maar ik vind het wel een leuk en slim idee om wat op je buikt te leggen en te kijken of het daarop reageerd. Moet ik onthouden! Heb ik bij de eerste ook nooit gedaan eigenlijk.

Geniet ervan, dan wacht ik rustig mijn moment af...........

Groetjes Carla
van het maart-forum
 
Hallo,

Tja, soms reageerd hij niet op mijn handen.... Hoe dat komt weet ik niet, want op de handen van mijn man reageerd hij dan wel. Dus is soms iets anders op de buik ook wel leuk om te proberen.

Groetjes,
Winnie
 
Hoi,

Ik leg elke avond een 'muziekschaap' op m'n buik. Dat is een slaap liedjes ding. Daar reageert de baby erg leuk op. Toen er nog genoeg ruimte in m'n buik was werd er flink tegen aangeschopt, nu bewegen er meestal wel een paar ledematen. Maar het is een stukje minder leuk, misschien is hij/zij dat ding wel vreselijk zat (haha).
Maar wel leuk om te zien hoe zo'n klein minimensje op dingen van buitenaf reageert.

groetjes kirsten
38w6d
 
Het viel mij juist op dat die kleine niet meer echt op mijn handen reageert. In het begin van het schoppen wel, maar de afgelopen week niet meer zo. Zal wel komen omdat die kleine wat gedraait is.

 
Terug
Bovenaan