Gewoon Misselijk van de Zenuwen!!!

Ik heb om 10.50 mijn 1ste echo en ik kan je vertellen dat de zenuwen nu behoorlijk beginnen in te slaan! Ik weet wat me te wachten sta maar toch is het allemaal weer spannend. Klopt het hartje wel , is wel goed etc etc etc! Nou kunnen ze nu natuurlijk nog niet veel zien dat is pas met de 11 a 12 wkn echo maar het spookt toch allemaal door je hoofd.

Vandaag is ook de dag dat we het aan o.a. aan onze Dochter Joely gaan vertellen, en ook dat vind ik onwijs spannend!! We hebben een t shirt laten maken met: HOERA GEEF ME EEN KUS WANT IK WORD EINDELIJK GROTE ZUS. Ik weet dat ze echt helemaal uit de dak gaat, ben zo benieuwd...

Hou jullie op de hoogte...

Liefs Miranda
 
Wat een onwijs te gek gevoel is dat, als je het hartje eindelijk ziet kloppen!! Het was zoals de vk zei: Een super goede hartslag voor een baby die pas 7 wkn en 4 dgn is.
We zijn zooooo BLIJ...we zijn 11/11/2011 uitgerekend, maar die datum zal het nooit worden want ik word al met 38 wkn ingeleid in het ziekenhuis. Nu even nagenieten van tot nu het goede nieuws maar ben natuurlijk pas echt gerust als ik sowieso de 12 wkn ben gepasseerd!!!

En straks nog het nieuws vertellen aan onze dochter Joely...oooo kan niet wachten!!!
 
Ik heb bij me dochter, ruim 4 liter bloed verloren!!! Het was zelfs zo erg, dat ze me bed gekanteld hadden, zodat het bloed wat ik nog in me had naar me hoofd zo gaan. Me pa had zelfs al afscheid van me genomen. Het is allemaal behoorlijk heftig geweest, maar gelukkig heb ik het allemaal niet zo bewust meegekregen. We hebben daarom zeker de 1ste 4 jaar niet aan een 2de moeten denken, maar het begon toch weer te kribbelen en na velen gespreken met elkaar en de gyn. hebben we toch een jaar geleden de beslissing genomen om voor een 2de te gaan.
Dus nu willen ze geen enkel risco nemen en daarom word ik met 38 wkn ingeleid.in

Thanks voor je intresse
 
Terug
Bovenaan