Gewoon negeren!!

Laten we nu VOOR EENS EN VOOR ALTIJD afspreken dat we die irrelevante en kinderachtige berichten gewoon NEGEREN, dus helemaal niet meer hierop reageren. Op deze manier gaat de lol er vanzelf af. Dit lijkt me echt de beste oplossing! Ik sta overigens versteld dat er nog zoveel op gereageerd wordt, dit maakt het alleen maar erger; reactie op reactie enz.

Hopelijk zijn jullie het met me eens,
Marjan
 
Lukt toch nooit. Loentje-haters hebben haar aanwezigheid op dit forum niet nodig om commentaar op haar te leveren, vervolgens gaan er weer mensen ruzie maken over mensen die ruzie maken over loentje en daarna gaan er mensen ruzie maken over de mensen die ruzie maken over de mensen die ruzie maken over loentje. En dan gaat het over een paar dagen helemaal niet meer over loentje maar dan maakt iedereen gewoon ruzie en dan is het over een week of drie weer wat rustiger. Zo gaat dat hier nu eenmaal, gewoon afwachten.
PS Oja, en er komt vast ook wel weer commentaar op jouw berichtje, want wat jij zegt 'dat er nog op gereageerd wordt ook', dat doe je nu zelf eigenlijk ook een beetje.
 
Hey Marjan,
In principe ben ik het met je eens, maar ik vind wel dat iedereen het recht heeft om een reactie te geven. Je kunt niet zomaar zeggen dat hier niet meer op gereageerd mag worden. We leven nog steeds in een vrij land, al zou ik zoals je in mijn bericht ook kunt zien, het leuk vinden als we elkaar zouden respecteren.
Groetjes
 
ben het helemaal met julli eens, wat een kinderachtig gedoe zeg, maar inderdaad gewoon negeren is denk ik t beste, heeft diegene er ook geen lol aan, zou inderdaad best steeds dezelfde kunnen zijn en anders de redactie schrijven?
 
Terug
Bovenaan